ח"כ ביטן בריאיון: "גנץ לא אופציה; הממשלה תיפול גם בלי שיריונים"

    המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ ביטן בריאיון: "גנץ לא אופציה; הממשלה תיפול גם בלי שיריונים"

    ח"כ דוד ביטן ב'מהדורה המרכזית': "אנחנו לא צריכים להתפשר. גנץ הוא לא אופציה; זה ענין של זמן עד שהממשלה; בבחירות אמיתיות נוכל להגיע ל-61 ולממשלה בראשות נתניהו. אף אחד לא ילך עם חד"ש ובל"ד"

    צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ דוד ביטן שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על גל הטרור: "יש היעדר ביטחון מוחלט כבר תקופה ארוכה ובפרט עכשיו עם גל הפיגועים – אנשים מרגישים ללא הגנה. אין ספק שצריך צעד הרתעתי. הרשות הפלסטינית נותנת קצבאות למשפחות המחבלים ושר הביטחון נתן להם כהלוואה את כל מה שקיזזנו להם בכנסת הקודמת בחוק. ככה לא מונעים טרור"

    ביטן התייחס למשבר בקואליציה עם פרישת סילמן: "זה לא מספיק כרגע – אבל הם יפלו כי הם לא יכולים לנהל קואליציה של 60-60, במיוחד לא בממשלה לא הומוגנית. אין להם סיכוי להחזיק מעמד".

    הוא התייחס לאפשרות של ממשלה בראשות גנץ: "אנחנו לא צריכים להתפשר. גנץ הוא לא אופציה להקמת ממשלה בשותפות עם הליכוד לאור מה שהוא עושה בתקופה האחרונה. אנחנו בסקרים האחרונים כבר 60-60 וזה בלי סער, בנט וליברמן. בבחירות אמיתיות נוכל להגיע ל-61 ולממשלה בראשות נתניהו. גם אם יהיו רק 58 מנדטים עדיין תהיה ממשלה של הליכוד כי הם יצטרכו ללכת עם המשותפת. אף אחד לא ילך עם חד"ש ובל"ד".

    הוא נשאל עד כמה הליכוד יסכים להעניק שריונים לפורשים מהקואליציה: "כרגע זה ענין של זמן עד שהממשלה תיפול גם בלי שניתן שריונים. ההחלטה בליכוד הייתה לאפשר שלושה שריונים. זה המקסימום שנוכל לתת".



    0 תגובות