תיעוד: מנכ"ל משרד הפנים סייר בכפר חב"ד

    נתי קאליש No Comments on תיעוד: מנכ"ל משרד הפנים סייר בכפר חב"ד

    מנכ"ל משרד הפנים מר יאיר הירש יחד עם צוות משרדו הגיעו לביקור מיוחד בכפר חב"ד שם סיירו במאפיית המצות המיתולוגית | בשיאו של הביקור הם התכנסו להתוודעות מרגשת שנערכה בלשכתו של יו"ר כפר חב"ד הרב שמעון רבינוביץ

    17:47
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on ריקודי שמחה והודיה: בירושלים טרם עיכלו את גודל הנס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביקור מיוחד ורב רושם נערך בכפר חב"ד כאשר מנכ"ל משרד הפנים מר יאיר הירש יחד עם צוות משרדו הגיעו לביקור מעמיק בכפר לא לפני שהם סיירו במאפיית המצות המיתולוגית במקום זאת כשבוע ימים לפני חג הפסח הקרב ובא.

    הביקור נפתח בקבלת הפנים החמה של יו"ר כפר חב"ד הרב שמעון רבינוביץ אשר קיבל את חברי המשלחת בראשות מנכ"ל משרד הפנים במאור פנים. לאחר מכן הם יצאו לחדרו הקדוש של האדמו"ר מליובאוויטש בבניין 770 בכפר חב"ד שם הם התקבלו בחמימות על ידי הרב מנחם לאטאר.

    לאחר התפילה המרגשת שנערכה כאמור בחדרו של הרבי הגיע מנכ"ל משרד הפנים מר יאיר הירש יחד עם צוות משרדו להתוודעות מרוממת ומרגשת כאחד שנערכה בלשכתו של יו"ר כפר חב"ד הרב שמעון רבינוביץ שם הם האזינו בקשב רב לדברי חיזוק וחסידות שנאמרו לכבוד יום הולדתו המאה ועשרים של הרבי מליובאוויטש.

    בהתוועדות המרגשת השתתף גם ראש המועצה מר דוד יפרח וסגנו הרב בנימין ליפשיץ וכן מנכ"ל המועצה. מיד לאחר ההתוועדות יצאה המשלחת לסיור מעמיק במאפיית המצות המיתולוגית בכפר חב"ד שם הם עקבו בהתעניינות רבה אחר הליך אפיית המצות.

    בתום הביקור המיוחד הוענק לחברי המשלחת הגדה של פסח מהודרת וכן מצה שמורה עבודת יד לקראת חג הפסח הקרב ובא. מנכ"ל משרד הפנים יחד עם צוות לשכתו הודו נרגשות ליו"ר כפר חב"ד הרב שמעון רבינוביץ על האירוח המרגש ועל התדריך המקיף שהם קיבלו במקום לקראת חג המצות.



    0 תגובות