ח"כ אזולאי: "קשה להאמין שנצליח להרכיב ממשלה בכנסת הנוכחית"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ אזולאי: "קשה להאמין שנצליח להרכיב ממשלה בכנסת הנוכחית"

    ח"כ ינון אזולאי ב'מהדורת הבוקר': "בנט לא ראוי להיות רה"מ בטח לא עכשיו שנותרו לו רק חמישה מנדטים. האקזיט של בנט הפעם זה כרה"מ. ולהפוך את ביתו ברעננה למעון עם השקעה עשרות מיליונים"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ינון אזולאי שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת הבוקר סוף השבוע על המצב הפוליטי. "ראש ממשלה עם 6 מנדטים יכול לנהל מדינה? ועכשיו הוא רק עם חמישה. אין לו לגיטימציה. הציבור לא רוצה אותו. הוא לא ראוי להיות ראש ממשלה. אבל הם לא שומעים את העם".

    לדבריו "בנט לא איש פוליטי, הוא איש עסקים שבא לעשות אקזיט. הוא קיבל מעון רשמי ברעננה – מה שאף ראש ממשלה אחר לא קיבל, השקיעו עליו 50 מיליון ש"ח. הממשלה שיקרה לבג"ץ כשאמרה שהמעון הרשמי נמצא בירושלים".

    אזולאי התייחס להורדת המס על הדלק: "אני פעלתי בוועדת הכספים בנושא הדלק, אותו שר אוצר שאחראי על ההורדה הזו אמר שלהוריד את מס הבלו זה כמו לעשות טיח ברעידת אדמה. בסופו של דבר הוא נכנע. זה צחוק שעשו את זה רק לשלושה חודשים ואני מקווה שזה ימשך אחרי, אבל כנראה זה הצפי שלו לשרוד בתפקיד". עוד הוסיף: "הבאנו מס הכנסה שלילי לגיל 21. למי שיש ילד אחד כבר יוכלו לקבל את המענק".

    אזולאי התייחס לאפשרויות הפוליטיות לאחר פרישת סילמן: "קשה להאמין שנצליח להרכיב ממשלה בכנסת הנוכחית. דרעי בעד ממשלה בכנסת הזו ולא בחירות. מעמדו של דרעי מספיק חזק ואין לו צורך להיות חבר כנסת בשביל זה".



    0 תגובות