ח"כ ישראל כ"ץ: "לפיד יותר מסוכן מבנט, אסור שיהיה רא"מ"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ ישראל כ"ץ: "לפיד יותר מסוכן מבנט, אסור שיהיה רא"מ"

    ח"כ ישראל כ"ץ ב'מהדורה המרכזית': "לפיד איש שמאל מובהק ואנטי דתי, הוא האיש המרכזי בממשלה. בנט הוא קישוט. אנחנו רואים גם את ההתפוררות בימינה וסילמן הסיקה את המסקנה וחזרה למקורות ואני מצפה מאחרים לעשות את אותו הדבר. אין לאיש ימין מה לחפש בממשלה הזו"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשעבר, ח"כ ישראל כץ (הליכוד) שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לגל הטרור: "אנחנו בתקופה מאתגרת. זה התחיל מטרור פנימי של מחבלים ערביי ישראל ולאחר מכן התרחב לתוך יו"ש שם כוחות צה"ל פועלים באופן מקצועי ונחוש. הם עושים עבודה טובה והממשלה מגבה אותם".

    לדבריו "לגבי הטרור הפנימי, זו תשתית לאומנית של קיצוניות אסלאמית שהממשלה הזו לא מטפלת בה בגלל מנסור עבאס. עובדה שלא הורסים את בתיהם של המחבלים הישראלים. אנחנו הודענו שנתמוך בחקיקה שכזאת. לפיד לא אמר מילה אחת על הצורך לבער את הטרור הפנימי. זו טעות קשה שנצטרך לתקן אותה".

    הוא הוסיף: "לפיד איש שמאל מובהק ואנטי דתי, הוא האיש המרכזי בממשלה. בנט הוא קישוט. אנחנו רואים גם את ההתפוררות בימינה וסילמן הסיקה את המסקנה וחזרה למקורות ואני מצפה מאחרים לעשות את אותו הדבר. אין לאיש ימין מה לחפש בממשלה הזו. או שבנט יתפטר אחרי שנכשל ויאפשר לנתניהו להקים ממשלה ואלה שהחרימו יחזרו בהם ויגלו אחריות – או שנלך לבחירות".

    כץ הבהיר כי "העדיפות הראשונה היא להחליף את הממשלה עוד בכנסת הזו. ראינו לאן הובילו כל החרמות חסרות האחריות הללו".

    עוד אמר כץ בריאיון: "כמה שבנט מסוכן, לפיד עוד יותר וצריך לעשות הכל כדי שלא יהיה ראש ממשלה".



    0 תגובות