כתב אישום נגד המחבל שרצח את בני הזוג כדורי הי"ד

    ישראל רובין 2 Comment on כתב אישום נגד המחבל שרצח את בני הזוג כדורי הי"ד

    כחודש לאחר שנתפס ונעצר וכשלוש שנים לאחר רצח בני הזוג כדורי הי"ד בארמון הנציב, הפרקליטות הגישה לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד המחבל שביצע את הרצח המזעזע בנוסף לשני פיגועים נוספים בהם רצח אדם אחד וניסה לרצוח שניים נוספים

    המחבל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד המחבל וסים אסעיד (34) תושב חברון המזוהה עם דאע"ש, שרצח את בני הזוג כדורי הי"ד לפני כשלוש שנים וביצע שני פיגועים נוספים, בהם רצח אדם אחד וניסה לרצוח שניים.

    על פי המתואר בכתב האישום, שהוגש על ידי עורכי הדין ארז פדן ויובל קדר מפרקליטות מחוז ירושלים, הנאשם הגיע לירושלים לשכונת ארמון הנציב ושוטט ברחובות השכונה בכוונה לאתר קורבן יהודי ולרצוח אותו. הנאשם זיהה נערה צועדת ברחוב והחל ללכת אחריה במהירות כשהוא מדלג במעלה המדרגות. כשהשיג אותה, שלף את הסכין והחל לדקור את צווארה ולנסות לשסף אותו. הנערה צעקה זעקת כאב והנאשם נמלט מהמקום במהירות. יום לאחר ניסיון הרצח, חזר הנאשם פעם נוספת אל מקום האירוע במטרה להרוג יהודים.

    נחשף: כך פענחו משטרת ירושלים והשב"כ את הרצח בארמון הנציב

    סמוך לשעה 21:30 בערב הבחין הנאשם ביהודה כדורי שחבש כיפה לראשו, יוצא מן הרכב בעודו מונע, פורק שקיות מצרכים וצועד לכיוון הדירה. הנאשם צעד אחר יהודה כדורי במרחק מה, נכנס אחריו לבניין ועקב אחריו תוך שתצפת על מעשיו בעת שנכנס לדירה. זמן קצר לאחר מכן, יצא יהודה כדורי מהדירה חזרה לרכבו. הנאשם ראה זאת, פתח את הדלת הדירה ונכנס לתוכה. הנאשם עבר בין החדרים בדירה ומצא את תמר כדורי במיטתה בחדר השינה שם רצח אותה בדקירות סכין. לאחר מכן הוא הסתתר באחד החדרים בדירה בהמתנה לשובו של יהודה כדורי במטרה להרגו והפתיע אותו בפתח הדלת. הנאשם דקר אותו עד אשר קרס ונפח את נשמתו.

    לאחר רצח הזוג כדורי, בשעות הבוקר יצא הנאשם מהדירה כשהוא נוטל מספר טבעות מחדרה של המנוחה ששווין אלפי שקלים חדשים, וכן כסף מזומן מארנקו של המנוח.

    עוד עולה מכתב האישום כי בחודש מרץ 2022 נכנס הנאשם לישראל במטרה להרוג יהודים כאשר הוא נושא עליו תיק ובתוכו מגזרי תיל, שוקר חשמלי עם פנס, גז פלפל, וסכין בעלת להב באורך כ- 15 ס"מ והוא עוטה כפפות על ידיו. הנאשם טיפס על גדר ההפרדה בין א-רם לבית חנינה ונכנס לישראל, כשפניו לעיר ירושלים.

    הנאשם הגיע בשעת ערב מאוחרת לשכונת ארמון הנציב, שוטט ברחובות השכונה בכוונה לאתר קורבן יהודי ולרצוח אותו מתוך מניע לאומני ואידיאולוגי. הנאשם נכנס לבניין בשכונה ופתח את דלת הכניסה לאחת מהדירות בבניין כשהוא אוחז ביד אחת את הסכין ובידו השנייה אוחז בשוקר. הנאשם הבחין באיוון טרנווסקי (אזרח מולדובה) ובשני אנשים נוספים ישנים במיטותיהם.

    מאחר וסבר כי הם יהודים ובהתאם לתכניתו המוקדמת, ניגש הנאשם למיטתו של איוון ודקר אותו בעודו ישן. לאחר מכן הסתובב הנאשם אל המיטה הנוספת שהייתה בחדר והחל לדקור גם את האדם השני. איוון קם ממיטתו ונעמד בחדר והנאשם נס מהדירה במהירות, כשהמנוח יוצא מהדירה בעקבותיו. הנאשם נמלט מהבניין והמנוח חזר לדירה והתמוטט בפתח החדר שם נפח את נשמתו.

    כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות רצח בנסיבות מחמירות, מעשה טרור של ניסיון רצח, מעשה טרור של חבלה ופציעה בנסיבות מחמירות, חברות בארגון טרור ועבירות נוספות.



    2 תגובות

    מיין תגובות