אמש התקיים בירושלים גמר 'חידון הלכה למעשה' | תיעוד

    נתי קאליש No Comments on אמש התקיים בירושלים גמר 'חידון הלכה למעשה' | תיעוד

    אמש התקיים בבנייני האומה בירושלים אירוע הגמר של 'חידון הלכה למעשה' העולמי עם הגאון הרב אופיר מלכא בליווי אמנים רבים | חתן חידון הלכה למעשה של 'קול חי' לשנת תשפ"ב: הרב יוסף חיים לסרי | גלריה

    צילום: דניאל נפוסי
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש התקיים בבנייני האומה בירושלים אירוע הגמר של 'חידון הלכה למעשה' העולמי עם הגאון הרב אופיר מלכא ובהנחיית אריאל ברמן. במעמד לכבודה של תורה השתתפו מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א. האמנים מוטי שטיינמץ, יונתן שיינפלד ורפאל אוזן, הנעימו את המעמד המרשים.

    החידון שמשודר לכל אורכו ב'קול חי', מהווה את ספינת הדגל של עולם ההלכה היהודי. אלפי משתתפים הגיעו לבנייני האומה כדי לחלוק כבוד לארבעת האברכים החשובים שהגיעו לגמר החידון. בתום מעמד ארוך ומותח, סבבי שאלות בעיון ובקיאות וסבב נוסף של שאלה בכתב, הוכתר האברך הרב יוסף חיים לסרי מנתיבות ל'חתן הלכה למעשה' העולמי לשנת תשפ"ב. לסגנו הוכתר האברך הרב משה בן נון מבאר יעקב.

    הגאון הרב אופיר מלכא שיזם את החידון וחיבר את השאלות, ניווט ביד אמן בין המתמודדים ואתגר אותם בשאלות מורכבות בהלכות ברכות ממשנה ברורה ונושאי כליו, כשמנחה הערב אריאל ברמן מפנה את השאלות בזה אחר זה למתמודדים בצורה אקראית.

    באירוע הנכבד השתתפו גדולי ישראל ובראשם ראש ישיבת 'אור החיים' וחבר מועצת חכמי התורה הגאון הגדול הרב ראובן אלבז, ראש ישיבת פורת יוסף הגאון הגדול רבי משה צדקה, ראב"ד ירושלים הגאון רבי ברוך שרגא, וכן סגן וממלא מקום ראש העיר הרב צביקה כהן, שהביא את ברכת ראש העיר והעירייה.

    במהלך האירוע נהנו המשתתפים ממופע מוזיקלי מרהיב ומשובח עם גדולי הזמר החסידי, מוטי שטיינץ, יונתן שינפלד, רפאל אוזן ומקהלת נשמה, בליווי תזמורתו של המנצח רובי בנט, ששימחו את אלפי בחורי הישיבות ואברכי הכוללים שגדשו את האולם הענק בבנייני האומה והריעו לכבודה של תורה.

    הפקה: קול חי ודוד פדידה | תמונות: דניאל נפוסי ויצחק הרץ | וידאו: אסף קליין, רואים את הקולות.

     



    0 תגובות