מוסד הרב קוק מציג: מיד אחרי פסח שמחת תורה

    אבי יעקב No Comments on מוסד הרב קוק מציג: מיד אחרי פסח שמחת תורה

    ממלאים את ארון הספרים במיטב ספרי הקודש במבצעי ענק של עד 65% אחוז הנחה ויכולים לזכות בסכום סל הקניות בחזרה! • יריד הספרים הגדול בעולם של מוסד הרב קוק יוצא לדרך ומזמין אתכם ליהנות מהנחות ענק ומהגרלות שמתרחשות רק פעם בשנה • נצלו את ההזדמנות

    קובי כץ צילום: קובי כץ
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מוסד הרב קוק מהווה בית היוצר הוותיק והגדול בעולם לספרות התורנית. במהלך 85 שנות פעילותו הוציא מוסד הרב קוק למעלה מ-3000 כותרים במגוון עצום של ספרות קודש על כלל ענפיה – החל מספרי ראשונים, המשך בספרי מפרשים וכלה בספרי הגות, עומק ומחשבה. ספרי מוסד הרב קוק מפארים את ארון הספרים היהודי בכל ישיבה, מוסד תורני ובכל בית יהודי בארץ ובעולם.

    כמדי שנה עורך מוסד הרב קוק את יריד הספרים הגדול בעולם ובו מוצעים כל ספרי המוסד במחירים מוזלים של עד 65% הנחה. היריד מהווה הזדמנות נפלאה לאנשים פרטיים וכן לסוחרים להעשיר את ארון הספרים שלהם במיטב הספרות התורנית במחירים מוזלים במיוחד. בנוסף, מציע מוסד הרב קוק הגרלות מיוחדות שתקפות רק לזמן היריד- בכל יום נערכת הגרלה מבין הקונים על סכום הקניה כאשר הזוכה המאושר מקבל חזרה את סכום סל הקניה שלו. בנוסף, נערכת הגרלה בין כל הנרשמים לניוזלטר של מוסד הרב לחבילת ספרי הרב קוק" בסך 500 ₪ לרכישה ביריד.

    יריד הספרים הגדול בעולם מתקיים אחת לשנה, בין התאריכים כ"ג – ל' ניסן (24.4-1.5) כאשר הרכישה מתבצעת במספר אופנים. בבית מוסד הרב קוק שברחוב הרב מימון 1 בכניסה לירושלים ייהנו המשתתפים מאולם תצוגה ענק ומרהיב שכולל אלפי ספרים מחולקים לפי קטגוריות. בנוסף, ניתן לרכוש את הספרים באתר הבית של מוסד הרב קוק בו תוכלו לשוטט בין הקטגוריות השונות בצורה נגישה, נוחה וקלה כאשר לכל ספר מופיע תיאור והסבר מפורט ובכך להנות מקניה נעימה ומהירה. דרך נוספת לרכישה הינה ע"י הזמנה טלפונית מתוך קטלוג בקו טלפוני ייעודי. בהזמנה דרך האתר או דרך המוקד הטלפוני הספרים מגיעים עד לפתח הבית בעלות של 45 ₪ לכל 25 ספרים.

    לחצו כאן להזמנות באתר

    השנה יוצא מוסד הרב קוק במבצע ענק שיתקיים במשך כל תקופת היריד כאשר בכל יום תיערך הגרלה בין הרוכשים במוסד או באתר, והזוכה המאושר יקבל את מלוא סכום סל הקניות שלו בחזרה.

    ביריד תוכלו ליהנות מאלפי הכותרים שיצאו במשך השנים, ונמצאים בכל בית מדרש. ובנוסף מרבי המכר של כל הזמנים:

    • חמשה חומשי תורה – תורת חיים (7 כרכים)
    • חידושי הריטב"א + חידושי הרשב"א + חידושי הר"ן (52 כרכים)
    • כל כתבי הראי"ה קוק זצ"ל (21 כרכים)
    • חידושי הרמב"ן על הש"ס – סידרה חדשה
    • שיטה מקובצת על מסכת סוטה – מכתב יד יחיד בעולם שהתגלה לאחרונה

    אתם מוזמנים להתרשם ממבחר הספרים העצום שמוצע למכירה ביריד ולנצל את ההזדמנות לפאר ולהעשיר את ארון הספרים שלכם במחירים של פעם בשנה. היכנסו עכשיו לאתר מוסד הרב קוק >>>>>>> חייגו למוקד ההזמנות הארצי 0778035087 או הגיעו לבית מוסד הרב קוק בכתובת הרב מימון 1 בכניסה לירושלים.

    היריד פתוח בימים – א'-ה' 10:00-22:00, ו' 09:00-13:00, מוצ"ש 21:30 עד חצות.

     



    0 תגובות