משבר הבית ברעננה ושרידות הקואליציה | הפרשנים מנתחים

    אסתי פלד No Comments on משבר הבית ברעננה ושרידות הקואליציה | הפרשנים מנתחים

    יועץ התקשורת ברק סרי וח"כ לשעבר איתן כבל ניתחו במהדורה המרכזית את מצבה של הממשלה, העריכו כל אחד בתורו אם היא תיפול ומתי והתייחסו גם למשבר התקשורתי של בנט עם הוצאות ביתו ברעננה | האזינו

    צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יועץ התקשורת ברק סרי וח"כ לשעבר איתן כבל שוחחו הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על המצב הפוליטי.

    ברק סרי: "זה רק עניין של זמן עד שהממשלה תיפול מהרגע שסילמן פרשה. בימי החג ראינו את החזרה שלה עמוק לבייס ממנו היא צמחה – עם הביקורים אצל הרבנים ובמערת המכפלה עם בן גביר. היא הוציאה לבנה גדולה מחומת הקואליציה. לדעתי זה עניין של חודשים אבל בסוף נלך לבחירות.

    "יש סיכוי שהם יצליחו לשרוד את מושב הקיץ, אבל אי שם בסוף החורף אני מעריך שנלך לבחירות".

    על סערת הוצאות ביתו של בנט אמר סרי: "בנט מנהל את המשבר התקשורתי הזה גרוע מאוד. אילה חסון חשפה כמה עולה להחזיק את בני משפחת בנט ברעננה, לא במעון הרשמי בבלפור. הם בהתחלה העדיפו לא להגיב, לא היה לזה שום הדהוד בכלי התקשורת אפילו לא בערוץ שבה היא משדרת.

    "פתאום אחרי שהוא הגיב כל כלי התקשורת עוסקים בזה. זה סיפור לא טוב עבורו, במיוחד ההשוואה לנתניהו והנהנתנות. הוא מההתחלה ניסה לבדל את עצמו מנתניהו".

    איתן כבל: "בעולם התקשורת לבנט יש מסד חזק עליו הוא יושב אל מול המצב שהיה לנתניהו. הקרב שלו היום הוא בתוך הבית שלו.

    "הבעיות שלו הן יותר גדולות. התגובה שלו בעניין רעננה רק החמירה את המצב. כי כשאתה מתכתש מול נתניהו אתה מעמיד את עצמך מולו. לדעתי הוא היה צריך להמשיך להתעלם".

    עוד אמר כבל: "אני מאלה שסבורים שהממשלה סיימה את דרכה. גם אם ישרדו זה יהיה על גחונם. הסיטואציה הזו רק תלך ותחמיר, המזל שלהם שהם בפגרה. אין לי ספק שהקואליציה תאתגר אותם יום אחר יום. הבחירות יהיו לכל המאוחר בסתיו".

    הוא הוסיף: "להיות מונח על רע"מ ברגעים כאלה מאוד מחליש את הממשלה. ואני אומר את זה כאחד ששמח שרע"מ היו שותפים בממשלה. אל תתפלא אם נתניהו יפנה שוב לעבאס כשהוא יזקק אליו".

    סרי: "עבאס יהיה האחרון שיפרוש מהממשלה הזו. אבל ארבעת חברי הרשימה לא עשויים מקשה אחת. עם זאת, הם מבינים שהמשותפת תבלע אותם בבחירות הבאות אם זה לא ילך להם".



    0 תגובות