ימי הספירה: המומחה למוזיקה וואקלית בריאיון לאינהורן

    נתי קאליש 1 Comment on ימי הספירה: המומחה למוזיקה וואקלית בריאיון לאינהורן

    בימי ספירת העומר, נפוצה מאד המוזיקה הוואקלית. זה נשמע קליל להוציא שירים רק עם קול, אך זה לא בדיוק קל כמו שזה לפעמים נשמע | בתכנית "זמן אוויר" שוחח דודי אינהורן עם המומחה למוזיקה וואקלית יונתן שטרן שהסביר על מאחורי הקלעים של התעשייה הזאת

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ימי הספירה החלו, ולפי המנהג לא שומעים מוזיקה רגילה בימים אלו. דא עקא, שהציבור זקוק למוזיקה להרים את המצב רוח ולשמוח גם בזמנים שנהגו לא לשמוע מוזיקה.

    אני מניח שיצא לרובכם אם לא לכולכם להאזין ל"מוזיקה וואקלית" בימים האחרונים, וזאת המוזיקה שככל הנראה תלווה אותנו עד חג השבועות, או ל"ג בעומר, כל אחד לפי מנהג רבותיו.

    כמובן שאנו מקווים להאזין כבר בקרוב ממש לשירת הלווים ולכלי הנגינה בבית המקדש לו אני מצפים ומייחלים, אך בינתיים מה שיש לנו זה המוזיקה הוואקלית.

    תעשיית המוזיקה הוואקלית פורחת בשנים האחרונות, עד שלפעמים רק חדי אוזן יבדילו בין השיר המקורי לבין השיר בגרסא הוואקלית, וכל זה לא קורה סתם, השקעה רבה עומדת מאחורי זה.

    בתכנית "זמן אוויר" שוחח דודי אינהורן עם "ה"מומחה למוזיקה וואקלית יונתן שטרן, שהסביר איך מייצרים שיר וואקלי, וכמה עבודת נדרשת לשם כך. האזינו לשיחה המלאה, ותבינו מה עומד מאחורי מה שאתם שומעים בימים אלו.

    וגם, שטרן הוציא מחרוזת של לא פחות משעה של הלהיטים הגדולים בגרסה וואקלית, מוזמנים להאזין לטעימות מהמחרוזת במהלך השיחה בין השניים.

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות