מפקד הימ"מ הועלה לדרגת תנ"צ: "מוביל להישגים מרשימים"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מפקד הימ"מ הועלה לדרגת תנ"צ: "מוביל להישגים מרשימים"

    השר לביטחון הפנים, עמר בר לב, המפכ"ל, רב ניצב יעקב שבתאי, ומפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן, העניקו הבוקר את דרגת תת הניצב למפקד הימ"מ

    צילום: דוברות המשטרה
    8:48
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות חיילים סורים נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ניצב משנה ח', מפקד הימ"מ, עלה הבוקר (ראשון) לדרגת תת ניצב בטקס שנערך במטה הארצי בירושלים במעמד סגל הפיקוד של המשטרה ובני משפחתו של ח'.

    את הדרגה העניקו לו השר לביטחון הפנים, מפכ"ל המשטרה ומפקד משמר הגבול, לאחר שהשלושה אישרו את העלאת התקן של מפקד הימ"מ באופן קבוע לדרגת תת ניצב.

    השר לביטחון הפנים, עמר בר לב: "הימ"מ נמצאת בחוד החנית של הלחימה בטרור, ואזרחי ישראל חבים לה רבות. לכן היה טבעי מבחינתי שהיחידה תוגדר כיחידה לאומית, ומפקד הימ"מ יועלה לדרגת תת ניצב. ח', אתה מהלוחמים המובחרים ביותר שלנו, ומוביל ביחד עם אנשיך את הימ"מ להישגים מרשימים במאבק בטרור. אין ראוי ממך לזכות בדרגת תת ניצב, ואני יודע שתמשיך להוביל את היחידה אל הפסגות הבאות".

    מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי: "אם רק היו יודעים אזרחי מדינת ישראל את שעושים בימ"מ. הלחימה העיקשת בטרור, לכידת מחבלים, סיכול טרור ופעילות מול הפשיעה הקשה ביותר, זו שפוגעת באיכות חייהם של האזרחים. הימ"מ היא הזרוע הארוכה שלנו למשימות המיוחדות והמורכבות ביותר. לוחמים מובחרים ומפקדים מעולים בראשם עומד היום תת ניצב ח'. לאחר שהבאנו להכרזת הימ"מ כיחידה הלאומית ללוחמה בטרור של מדינת ישראל אך זה טבעי שיעלה תקן מפקד היחידה לדרגת תת ניצב כהוקרה והערכה כלפי היחידה ומפקדה".

    מפקד משמר הגבול ניצב אמיר כהן: "אני מברך את מפקד היחידה, מפקדי ולוחמי הימ"מ לרגל העלאתו בדרגה של ח' לתת-ניצב. ההעלאה מבטאת את ההערכה והאחריות הגדולה שמוטלת על היחידה שהוגדרה כיחידה הלאומית ללוחמה בטרור לביטחון האזרחים.

    "אתמול נחשפנו לעוד שיתוף זרועות מוצלח בין צה"ל, שב"כ ומשטרת ישראל שהוביל את לוחמי הימ״מ ללכוד את המחבלים הנפשעים שביצעו את הרצח של המאבטח הגיבור באריאל. נמשיך לרדוף בכל זמן ומקום את מבקשי רעתנו. ברכות לח׳ על קידומו לדרגת תנ״צ כמפקד הימ״מ".



    0 תגובות