ראש מחוז ירושלים במכבי העניק תעודת הוקרה לראש העיר

    עפר גדנקן No Comments on ראש מחוז ירושלים במכבי העניק תעודת הוקרה לראש העיר

    ד"ר חגי פרנקל ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי העניק תעודת הוקרה לראש העיר ירושלים משה ליאון

    20:09
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי שירותי בריאות ד"ר חגי פרנקל נפגש השבוע עם ראש העיר ירושלים משה ליאון. במהלך הפגישה העניק ד"ר פרנקל תעודת הוקרה לראש העיר ליאון והודה לו על שותפות משמעותית בעת מבצע חיסוני הקורונה בעיר. בפגישה המשותפת דנו השניים באתגרים הניצבים בפני מערכת הבריאות בבירה ובחשיבות שיתוף הפעולה בין מכבי לרשות המקומית בימי חירום וגם בזמן שגרה.

    ד"ר פרנקל סיפר לראש העיר על תנופת הפיתוח של מכבי בעיר במהלך השנתיים האחרונות, על הקמתם של מרכזים רפואיים חדשים, זאת במקביל להגדלת היצע השירותים. בנוסף, סקר ד"ר פרנקל את התוכניות העתידיות להתרחבות מכבי בעיר. עוד ציין ד"ר פרנקל כי על פי נתוני הביטוח הלאומי מכבי הינה הקופה הצומחת ביותר בירושלים במהלך 6 השנים האחרונות.

    ראש העיר מצדו הביע הערכה רבה לנוכח העשייה הרחבה של מכבי בירושלים והדגיש את הקשר החזק בין הצוותים של מכבי בעיר ואת שיתופי הפעולה הפוטנציאליים בין מכבי והעירייה. בסיום הבטיח לסייע ככל הנדרש למען רווחת התושבים ובריאותם.

    ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי שירותי בריאות ד"ר חגי פרנקל: "הפגישה עם ראש העיר הייתה פגישה חשובה ומשמעותית. שיתפתי אותו בעשייה הענפה של  מכבי בעיר ירושלים וסביבתה ובתוכניות לפיתוח עתידי. כארגון בריאות מוביל בעיר, שמנו לעצמו למטרה לשפר באופן מתמיד את איכות חיי הקהילה, ועל כן שיתוף הפעולה עם מוסדות העיר חשוב ביותר. נמשיך להוביל את מערכת הבריאות הקהילתית בירושלים".



    0 תגובות