"מחויבים להמשיך ולספר מדור לדור את סיפור יקיריכם"

    איתי גדסי No Comments on "מחויבים להמשיך ולספר מדור לדור את סיפור יקיריכם"

    נשיא המדינה יצחק הרצוג נאם בטקס האזכרה הממלכתית לחללי פעולות האיבה בארץ ובחו"ל בהר הרצל | "מראשית ימי היישוב היהודי בארץ ישראל, מלווה אותנו ההתמודדות עם איבתם של מי שאינם רוצים לראותנו חיים כאן"

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום בבוקר, נשיא המדינה יצחק הרצוג נשא דברים בטקס האזכרה הממלכתית לחללי פעולות האיבה בארץ ובחו"ל בהר הרצל.

    הרצוג פתח את דבריו: "באנדרטה לזכרם של אותם גיבורות וגיבורי היום-יום, חקוקים שמותיהם זה לצד זאת לנצח. מכל רחבי הארץ, מכל הגוונים, הקהילות והאמונות. פסיפס ישראלי מיוחד במינו, פסיפס של יגון וכאב. פסיפס של גאווה. ישראלים בחייהם, ישראלים במותם, שהטרור לא הבחין ביניהם, וקבע לכולם גורל אחד".

    "בשבועות האחרונים" הוסיף הרצוג, "ביקרתי עם רעייתי את המשפחות ששכלו את יקיריהן בגל הטרור הנוכחי, בכל רחבי המדינה, מדרום ועד צפון. כל משפחה וסיפורה, כל משפחה ואסונה. כאבם של ישראלים, שחיו כאן את חייהם, והפכו מבלי שתכננו, לגיבורים של יום-יום, לחלק בלתי-נפרד, ועצוב במיוחד, מהאתוס הישראלי" אמר הנשיא.

    "מאז ראשית ימי היישוב היהודי בארץ ישראל, מלווה אותנו ההתמודדות עם איבתם של מי שאינם רוצים לראותנו חיים כאן. גם בחודשים האחרונים, ואפילו בשבוע הזה, השנאה והמרצחים תקפו והכו בנו ללא רחם. וגם הפעם – הטרור לא ניצח ולא ינצח. מדינת ישראל איתנה מתמיד, חזקה ברוחה ובכוחה, ומגיבה באגרוף ברזל וברוח איתנה, לכל מתקפה ולכל איום".

    "בני משפחת השכול, אנחנו מחויבים להמשיך ולספר מדור לדור את סיפור יקיריכם, שבגופם הוסיפו עוד נדבך ועוד קומה להיסטוריה של מדינתנו האהובה. אני מאמין שהקמתו של היכל ההנצחה החדש לזכר חללי פעולות האיבה, ישקף את חלקם בבניית המדינה, ואת סיפור הגבורה של עצם החיים כאן" דברי הנשיא הרצוג.



    0 תגובות