חה"כ מירי רגב: "מתביישת באנשים שעם הכיפה שבממשלה"

    אסתי פלד 1 Comment on חה"כ מירי רגב: "מתביישת באנשים שעם הכיפה שבממשלה"

    חה"כ מירי רגב, הליכוד לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "תקשיב מה שאומר יום טוב כלפון שמשווה את מועצת גדולי התורה למועצת השורא. לפעמים אני מתביישת באנשים שהולכים עם כיפה ואומרים שהם בעד מדינה יהודית אבל הם נשענים על רע"מ"

    צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

    חה"כ מירי רגב, הליכוד לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "תקשיב מה שאומר יום טוב כלפון שמשווה את מועצת גדולי התורה למועצת השורה. לפעמים אני מתביישת באנשים שהולכים עם כיפה ואומרים שהם בעד מדינה יהודית והם נשענים על רע"מ שזו מפלגה של "האחים המוסלמים. בשום מדינה בעולם האחים המוסלמים אינם חלק מהממשלה, וכאן, פעם ראשונה בהיסטוריה, בנט עומד בראשות מדינת ישראל נשענת על "האחים המוסלמים" ועוד עומד בראשה עומד אדם שמגדיר את עצמו מאמין. הם דרדרו אותנו למקום נמוך מאי פעם, הם נסחטים, ארגוני הטרור מזהים חולשה".

    "לא חשבנו על עידית סילמן שהיא תהיה זו שתכריע את הממשלה, לא הייתה אופוריה. הדברים קורים במחשכים, אנחנו עושים עבודה מאומצת מאוד למשוך אנשים שמגדירים את עצמם ימין או לפחות אלו שנבחרו בקולות הימין. היום עבר החוק של יואב קיש, אנחנו נלחמים בכל דרך אפשרית, שהממשלה הפלסטינית-ישראלית הזאת תיפול. אנחנו מפילים להם חוקים, אנחנו לא מאפשרים להם להעביר חוקים ולכן אין להם אינטרס שהממשלה תיפול שהם מנסים לשמר בכל דרך".

    חברת הכנסת רגב, הדגישה עוד על הנושא הפוליטי: "עכשיו התפרק העניין עם רע"מ והם קנו את המשותפת. בעזרת ה' בחודש הזה תהיינה בשורות טובות ואנחנו נפיל את הממשלה הזאת ותהיה ממשלה גם ציונית וגם יהודית".

    בנושא מירון סיפרה השרה לשעבר: "אני לא מעורבת במה שקורה בהילולא במירון. בשנה שעברה, משרד התחבורה הסיע את כל מי שרצה למירון. מקווה שהשנה כולם יוכלו לבוא ושאף אחד לא ייפגע".

    על הירי שפגע בעיתונאית אל-ג'זירה אמרה: "זה לא זר לי שהעולם נופל בתעמולה הפלסטינית. כמו בזמן שהייתי דוברת צה"ל בזמן ג'נין ג'נין, מי שטובח בילדים שלנו זה הפלסטינים. אין לנו מה לקחת אחריות היו שם חמושים וחילופי אש, ואותה עיתונאית הייתה שם. אנחנו לא צריכים להתנצל על דבר שלא עשינו, ובכלל, מי שצריך לשבת שבעה זה הם ולא אנחנו" אמרה רגב.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מיר תשען גםצעל המשותפת אם ישתלם לה