מת מפצעיו המחבל דאוד זביידי שנפצע מירי צה"ל בג'נין

    קובי פינקלר 3 Comment on מת מפצעיו המחבל דאוד זביידי שנפצע מירי צה"ל בג'נין

    הפצוע הועבר לרמב"ם ביום שישי מונשם ומורדם והוגדר במצב אנוש עם הגעתו לחדר הלם. הוא טופל בטיפול נמרץ, והבוקר נקבע מותו

    בית החולים רמב"ם צילום: יוסי אלוני, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בבית החולים רמב"ם בחיפה מת מפצעיו המחבל דאוד זביידי שנפצע בחילופי האש עם צה"ל בג’נין ביום שישי האחרון.

    בבית החולים מסרו כי הפצוע הועבר לרמב"ם ביום שישי מונשם ומורדם והוגדר במצב אנוש עם הגעתו לחדר הלם. הוא טופל בטיפול נמרץ, והבוקר נקבע מותו.

    כזכור, בפעילות המבצעית נפצע באורח לוחם הימ"מ נעם רז הי"ד ומאוחר יותר נקבע מותו בבית החולים. רס"ב נעם רז ז"ל, בן 47, תושב היישוב קידה התגייס ליחידת הימ"מ בשנת 1999 ושימש במשך כ-23 שנים ביחידה כלוחם, פארמדיק, פורץ וצלף. הוא הותיר אחריו אישה ו-6 ילדים. נעם ז"ל השתתף במאות מבצעים לסיכול טרור, סיכן את עצמו והציל חיים.

    כתבנו הצבאי, קובי פינקלר סיפר לבצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר על הפעילות הביטחונית בג'נין: "ביום שישי מגיע לשב"כ מידע על מחבל שמבצע את כל פיגועי הירי במרחב ג'נין בייחוד בתקופה האחרונה, מחמוד דאב – יחד עם אחיו והכוחות מגיעים לאזור כדי לעצור אותו, ותוך כדי הפעילות למעצר המבוקש מתחילות פעילויות חבלניות, ירי ומטענים.

    "אומר לי מפקד החטיבה, אל"מ אלי מויאל – 'אני 18 שנה בצבא מעולם לא נתקלתי בכמות כזו של אש, 7,000 כדורים נורו לעבר הכוחות'. בסופו של דבר כמעט לקראת הסוף, לוחם הימ"מ נעם רז נפגע מקליע בגבו. תוך 41 דקות האו כבר היה בבית החולים רמב"ם – שם נאלצו לקבוע את מותו. רק לפני חודש הוא עצמו הציל את חייו של לוחם אחר בפעולה של הימ"מ. בסופו של דבר נעצרו המבוקשים".

    גם הלילה פעלו כוחות הביטחון במבצע מעצרים ביהודה ושומרון. במהלך הפעילות נעצרו שמונה חשודים, בהם שלושה מבוקשים מכפר בית אומר החשודים במעורבות בפעילות טרור. במהלך המבצע נתפסו בנוסף, כלי נשק רבים. החשודים הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון.

    בתוך כך, למרות המשך המתיחות הביטחונית מעבר ארז נפתח הבוקר (ראשון) מרצועת עזה לישראל ליציאת פועלים ובעלי היתרים. שר המשפטים, גדעון סער תקף אתמול את ההחלטה: "חידוש הכנסת פועלים מעזה לעבודה בישראל בעת הזאת – אינו צודק ואינו נכון. את סינואר וחמאס, שעוסקים בהסתה ובטרור ללא הפסקה, יש להוציא מאזור הנוחות שלהם".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      ברוך ה', רק חבל שלא נהרגו עוד כמה ערבים

    2. 1

      לא נעים
      אבל ברוך ה