תיעוד עצוב: הלוויתו של לוחם הימ"מ נעם רז הי"ד

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on תיעוד עצוב: הלוויתו של לוחם הימ"מ נעם רז הי"ד

    היום, נערך בחלקה המשטרתית בהר הרצל טקס הלוויתו של הלוחם רנ"ג נעם רז ז"ל שנפל בפעילות מבצעית בעת לחימה עם מחבלים חמושים בבורקין | אשתו ובניו הספידו לו בכאב ובבכי | תיעוד מההלוויה

    דוברות המשטרה מג"ב צילום: דוברות המשטרה מג"ב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום בבוקר נערך בחלקה המשטרתית בהר הרצל טקס הלוויתו של הלוחם רנ"ג נעם רז ז"ל שנפל בפעילות מבצעית בעת לחימה עם מחבלים חמושים בבורקין.

    טקס ההלוויה נערך במעמד השר לבט"פ, מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי, מפקד מג"ב, ניצב אמיר כהן, ר' אמ"ש, ניצב בועז גולדברג, מפקד הפיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס, ס' מ' מג"ב, תנ"צ בריק יצחק, מפקד הימ"מ, תנ"צ ח', סגל הפיקוד הבכיר של המשטרה ומשמר הגבול, משפחתו וחבריו של נעם ז"ל, מפקדי ולוחמי היחידה ומכובדים נוספים.

    נעם ז"ל, בן 47 התגורר יחד עם רעייתו אפרת ובניו בארי, איתם, בניה, שגב, נווה והללי ביישוב קידה. התגייס לימ"מ בשנת 1999 ומאז משרת כ-23 שנים כלוחם בשלל תפקידים ביניהם פארמדיק, צלף ופורץ. לוחם נועז בעל אומץ לב שהשתתף במאות פעילויות והציל את חיי חבריו ליחידה ושמר על ביטחון אזרחי ישראל.

    משפחתו וקרוביו מספרים על אהבת הארץ המיוחדת שלו, החיבור לאדמה, אהבת התורה, ניצל כל רגע בחייו, צניעותו, הדוגמא האישית שנתנה השראה וכוח למשפחתו וחבריו.

    בדרכו האחרונה ליוו את נעם ז"ל מאות אנשים בצאת המשפחה מהבית לבית העלמין ובחזרתם חיכו לבני המשפחה מאות אנשים עם דגלי ישראל ושלטים לזכרו של הגיבור שנפרסו בשיירה באורך של כ-8 ק"מ מצומת שילה ועד ליישוב קידה.

    אשתו וילדיו הספידו אותו ואמרו: "מי שכתב את המשפט 'אמור מעט ועשה הרבה' בטוח הכיר אותך. היה לך חלום להכניס ספר תורה ואנחנו נגשים אותו לעילוי נשמתך. תמיד היית שמח בחלקך ואף פעם לא שמענו אותך מתלונן. אתה צנוע, גיבור, על אדמת הקודש אתה האדם הכי טוב בעולם. אנחנו מאמינים שיש לך נחת רוח גדול במרומים."

    מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי הספיד ואמר: "נעם מצטרף היום לשורה ארוכה של שוטרים ולוחמים, שמאז קום המדינה ועד היום, מצאו עצמם במשימות הגנה, התקפה ויוזמה, מול האויב וארגוני הטרו".

    "דעו לכם" אמר למשפחתו: "אבא שלכם גם אהב מאוד את שירותו בימ"מ. הוא היה גיבור בחייו ונותר גיבור במותו, ויום יבוא ונספר לכם על כל פעולותיו".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות