נתניהו: "הפכתם אותנו למדינה שאזרחיה מפחדים ללכת ברחוב"

    אבי רבינא 4 Comment on נתניהו: "הפכתם אותנו למדינה שאזרחיה מפחדים ללכת ברחוב"

    ראש הממשלה לשעבר במתקפה במליאת הכנסת: "בנט, שותף הרזרבי לפיד, מודה בריש גלי שהרשימה המשותפת היא רשת ההצלה שלכם. כדי להיות ראש ממשלה הוא מוכן לחצות את כל הקווים האדומים. חברי ממשלת בנט-לפיד וגנץ, תוך זמן קצר דרדרתם את ישראל ממעמד של מעצמה אזורית חזקה, ממעמד של כוח עולמי עולה, למדינה שאף אחד לא סופר אותה. מצייצים ומתקפלים"

    צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו נאם אחר הצהריים (שני) במליאת הכנסת בדיון 40 חתימות המחייב את נוכחותו של ראש הממשלה.

    "אלו הם ימים אדומים שבהם נחצים קווים אדומים. הטרור מרים ראש, הוא גובה קורבנות, הוא פוגע באזרחים נפלאים ובאנשי ונשות כוחות הביטחון האמיצים שמגינים עלינו. ביניהם לוחם הימ״מ הנועז נועם רז, הי״ד, ממייסדי היישוב קידה בחבל בנימין. אני מבקש לשלוח את תנחומים למשפחתו האבלה.

    "כולנו רואים את שילהוב היצרים של מבקשי נפשנו. את הקריאות ״בדם ובאש את היהודים נגרש״. את החולצות עם הדפסי הרובים. את דגלי אש״ף בשער יפו בירושלים, בממילא בירושלים, במרכז לוד, בלב עכו. כולנו ראינו גם את תהלוכת הענק של הנכבה באוניברסיטת תל אביב, בלב תל אביב. ונערה אחת, צעירה, אמיצה, צריכה להיות אמיצה כדי להניף את דגל ישראל. היום צריך אומץ כדי להניף את דגל ישראל! זה מה שקורה עכשיו במדינת ישראל. זה מה שקורה היום במדינת ישראל. טירוף מערכות מוחלט", אמר נתניהו.

    נתניהו תקף את בנט וממשלתו: "צבר האירועים המבישים הללו איננו מקרי, הוא נובע מהחולשה התהומית של ממשלת ההונאה והכניעה. האויבים שלנו פתאום אינם מפחדים, הם מרגישים את החולשה, את האפסות שלכם, ולא רק הם. כל אזרחי ישראל מרגישים את הרפיסות של הממשלה, את הרפיון שלה, את ההפקרות שלה.

    "נפתלי בנט, אתה יכול להמשיך לשוחח עם ראש הממשלה הרזרבי, אבל כשאתה הקמת את ממשלת ההונאה שלך, שתזכר ולא לטובה, אתה אמרת: ״אנחנו עושים פה ניסוי״. אז אני אומר לך נפתלי – חיים של מדינה הם לא ניסוי, חיים של אנשים הם לא ניסוי. כולם יודעים שהניסוי הזה לא הצליח, שהוא נכשל כישלון מוחלט.

    "אתם מהמרים על החיים של כולנו וכולנו משלמים את המחיר. וכמו מהמרים אובססיביים אתם לא יודעים מתי להפסיק. בנט, כל אלה שמסביבך רואים זאת. הם קופצים מסיפון הטיטאניק, או נדחפים מהסיפון.

    "מי ששולט שליטה מוחלטת בממשלה הזאת היא מועצת השורא. כבר הספקתם להבטיח לרע״מ 50 מיליארד שקל אבל התיאבון שלה לא פוסק. הם רוצים עוד ומקבלים עוד. רע״מ דרשה הרחבה דרמטית של הבנייה הבלתי חוקית בנגב וקיבלה. מה עוד הם קיבלו מכם? אי אפשר לדעת כי אין לכם שום קווים אדומים.

    "כשברע״מ אומרים להרים ידיים, אתם מרימים ידיים. כשברע״מ אומרים להרים ידיים אתם מרימים ידיים בהר הבית, ומרימים ידיים גם מול הטרור ומרימים ידיים גם על שוטרים.

    "ושוב, בנט, זה בדיוק ההפך ממה שהבטחת לפני שנתיים כשאמרת: ״אני קובע, ממשלה ישראלית שתלויה בקולות המפלגה הערבית המשותפת מסכנת באופן ממשי ומיידי את חיי אזרחי ישראל וחיילי צה״ל. שנאת נתניהו העבירה אותם על דעתם״.

    עוד המשיך נתניהו ותקף: "בנט, שותף הרזרבי לפיד, מודה בריש גלי שהרשימה המשותפת היא רשת ההצלה שלכם. כדי להיות ראש ממשלה הוא מוכן לחצות את כל הקווים האדומים. חברי ממשלת בנט-לפיד וגנץ, תוך זמן קצר דרדרתם את ישראל ממעמד של מעצמה אזורית חזקה, ממעמד של כוח עולמי עולה, למדינה שאף אחד לא סופר אותה. מצייצים ומתקפלים.

    "הפכתם אותנו למדינה שאזרחיה מפחדים ללכת ברחוב או להניף את הדגל. החולשה שלכם מקרינה החוצה לזירה הבינלאומית. אני מדבר עם מנהיגים זרים ששואלים: ״מה קרה לכם?״. החולשה שלכם בולטת באותה מידה בזירה הפנימית: אין כיוון, אין דרך, אין מדיניות.

    "אבל אתה, בנט, עד לאחרונה אמרת שיש דבר אחד שהבאתם. ״יש אחדות״, אמרת. על איזה אחדות אתה מדבר? על זה נאמר: ״הגמל לא רואה את הדבשת שלו״. אתה הוא זה שפוגע באחדות כשהחרמת חלק עצום של העם בישראל: את מצביעי הליכוד, את המסורתיים, את הדתיים הלאומיים, את החרדים.

    "בנט, פילסת את דרכך לכיסא ראש הממשלה בהונאה שלא הייתה כדוגמתה בשום דמוקרטיה. אף אחד לא מאמין למילה אחת שאתה אומר. הבאת 4300 מתים כשיש חיסונים. אתה מדבר על כלכלה? יש אינפלציה מטורפת, זינוק של מחירים בשנה אחת. 50 מיליארד שקל הבאתם למנסור עבאס, 50 מיליון שקל למעון הפרטי שלך ברעננה – את האזרחים שכחת.

    "בנט – ממזכ״ל מועצת יש״ע אתה היום נתמך על ידי רע״מ ואחמד טיבי. בנט לא סטה מהעקרונות שלו כי לא היו לו שום עקרונות".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      ביבי הגבר!!!!!!!!!!!!!

      1. בטעות לחצתי לב אדום ומגיע לך כחול כל הכבוד

    2. 3

      אזרחי ישראל
      אנא עצרו רגע
      ולכו לכללי אסור לחזור למצב הזה!

    3. 2

      בנט לא יכול לנהל מדינה שדם יהודי הפקר ביבי זה הענין