אליהו ארנד: "ביקשנו מממ"ז צפון להורות לשוטרים לשמור על איפוק"

    אייל ראובן No Comments on אליהו ארנד: "ביקשנו מממ"ז צפון להורות לשוטרים לשמור על איפוק"

    אליהו ארנד על מחאת "העדה החרדית": "חלק גדול מהם יגיעו בצורה מסודרת עם כרטיסים. רוב הציבור מגיע כדי להתפלל ולשמוח ולא כדי לעורר פרובוקציה. מפקד מחוז הצפון במשטרה מאד קשוב להתנהגות השוטרים, אנחנו מקווים שיידעו לשמור על איפוק וקור רוח. הציבור צריך לדעת לנהל את עצמו ולהתנהג בהתאם"

    צילום: David Cohen/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אליהו ארנד, יועצו של פרויקטור מירון שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי) על ההכנות להילולא. "מאוד כואב לי שלא כל מי שרצה יוכל להגיע. נכנסנו לתפקיד מאוחר מאוד ולמרות זאת ב-3-4 חודשים התחילו לעבוד מסביב לשעון להכשיר את המתחמים שיהיו בטיחותיים ביותר ורחבים ביותר. בשנים עברו היו כ-240 אלף איש בסך הכל, השנה יגיעו יותר ממאה אלף איש".

    ארנד הדגיש: "אני מבין את הכאב של מי שרצה לקיים אירועים מחוץ למתחם ההר, ניסינו לעזור ולסייע ופעלנו מסביב לשעון. בנינו חניון בהשקעה של מאות אלפי שקלים לטובת אותם מתחמים אבל לצערנו זה לא יצא לפועל".

    הוא הבהיר כי הפעם, "מיד אחרי הילולא יצטרכו להתחיל לעבוד על ההילולא הבאה. למרות שהפרויקטור מונה לפני 3-4 חודשים הגענו למספרים גדולים בהרבה ממה שדובר בתחילה. אנחנו מקווים שעד השנה הבאה יוכשרו מתחמי ענק".

    ביחס להתנהלות אנשי "העדה החרדית", אמר ארנד: "חלק גדול מהעדה החרדית יגיעו בצורה מסודרת עם כרטיסים. יש 15% של כרטיסים שקיבלו משפחות נפגעי האסון וחסידויות שביטלו להן את ההדלקות – חלק מהקהילות של העדה החרדית היו צריכים לרכוש באתר כמו כולם. בסופו של יום אני מאמין שרוב הציבור רוצה להתפלל ולשמוח ולא לעורר פרובוקציה".

    הוא התייחס לפעילות האכיפה הצפויה: "דיברנו עם מפקד מחוז הצפון, ניצב שמעון לביא לשמור על איפוק וקור רוח, הוא קשוב מאוד בנושא הזה. ניהול הקהל יהיה בראש ובראשונה בידי הקהל עצמו".



    0 תגובות