צה"ל זיהה והפיל רחפן של חיזבאללה שחדר לשטח ישראל

    קובי פינקלר No Comments on צה"ל זיהה והפיל רחפן של חיזבאללה שחדר לשטח ישראל

    הרחפן היה במעקב על ידי יחידות הבקרה האוויריות לאורך כל האירוע. דובר צה"ל מסר כי "צה״ל ימשיך לפעול על מנת למנוע כל הפרה של ריבונות מדינת ישראל"

    צילום: דובר צה"ל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כוחות צה"ל זיהו והפילו לפני זמן קצר רחפן השייך לארגון הטרור חיזבאללה שחצה משטח לבנון לשטח ישראל. הרחפן היה במעקב על ידי יחידות הבקרה האוויריות לאורך כל האירוע. דובר צה"ל מסר כי "צה״ל ימשיך לפעול על מנת למנוע כל הפרה של ריבונות מדינת ישראל".

    בתוך כך, כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו הלילה 18 חשודים ברחבי יהודה ושומרון. החשודים ואמצעי הלחימה הועברו לחקירת כוחות הביטחון. אין נפגעים לכוחותינו.

    שר הביטחון, בני גנץ נאם היום בכנס "מציאות עולמית חדשה" של המכון למדיניות ואסטרטגיה באוניברסיטת רייכמן ואמר כי "איראן מבצעת בימים אלו מאמץ להשלים ייצור והתקנה של 1,000 צנטריפוגות מתקדמות מסוג IR6, בין השאר באתר תת קרקעי סמוך לנתנז", וכי "מחיר עצירת איראן עכשיו נמוך משיהיה בעוד שנה".

    לדברי גנץ "כמות האמל"ח האסטרטגי המדויק לטווח רחוק של איראן גדל משמעותית בשנה האחרונה". בנוסף, גנץ אישר בקולו כי בחודש פברואר יורטו שני כטב"מים שהיו בדרכם לארגוני הטרור באיו"ש או ברצועת עזה. "ישראל תמשיך לבלום העברת וייצור נשק מדויק של איראן בסוריה בכדי להגן על אזרחיה".



    0 תגובות