דובר מינהלת מירון: "המטרה של המתווה – איזון בין המסורת לבטיחות"

    אסתי פלד No Comments on דובר מינהלת מירון: "המטרה של המתווה – איזון בין המסורת לבטיחות"

    דובר מינהלת מירון, אבי בלומנטל במהדורה המרכזית: "הפרויקטור תמך לחלוטין בכך שיש לאפשר לחסידויות לקיים טישים והתכנסויות במושב, אבל זה נתקל בכל מיני משוכות בירוקרטיות. כל המטרה של המתווה היא איזון בין קיום המסורת לבין הבטיחות"

    צילום: נתי קאליש
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דובר מינהלת מירון, אבי בלומנטל שוחח הערב (שלישי) עם אבי רבינא במהדורה המרכזית. "הפרויקטור תמך לחלוטין בכך שיש לאפשר לחסידויות לקיים טישים והתכנסויות במושב. קודם כל כדי להפחית לחץ מההר ושנית כדי לאפשר להם לקיים את המסורת, אבל זה נתקל בכל מיני משוכות בירוקרטיות. כל המטרה של המתווה היא איזון בין קיום המסורת לבין הבטיחות

    לדבריו "ההקצאה של הכרטיסים לחסידויות גם לא הייתה מובנת מאליה וזאת כדי לשמר את המסורת של אותן חסידויות".

    הוא הבהיר: "המדינה השקיעה פי ארבעה מבכל שנה. השיקול לא היה כלכלי, היו כאן קשיים בירוקרטיים. גם לי היה קל יותר ברמה ההסברתית אם אותן קהילות היו מגיעות ושמחות בידיעה שיש להן התקהלויות".

    הוא התייחס לתהליך מכירת הכרטיסים: "אמרנו שכולם מוזמנים ויכולים להגיע אבל לא כולם בשעות האטרקטיביות, לא הלכנו על קמפיין של הפחדה. פעלנו לאור מסקנות ועדת החקירה שקבעה את ענין ההדלקות, התפוסה, המזון ועוד".

    בלומנטל התייחס לטענתו של ח"כ פרוש לפיה ניתן להכניס 20 אלף איש בהר: "הוועדה נקבה במספר של 20 אלף אבל זו הייתה הערכה ולאחר מדידה בפועל התברר כי רק כ-17 אלף איש יכולים להיות בו זמנית בהר".



    0 תגובות