בתום הפגישה עם לפיד, ח"כ זועבי חוזרת לקואליציה

    אבי רבינא 2 Comment on בתום הפגישה עם לפיד, ח"כ זועבי חוזרת לקואליציה

    בתום הפגישה של שר החוץ ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד עם ח"כ ג'ידא רינאוי זועבי ועם ראש עיריית נצרת עלי סאלם וראשי רשויות מקומיות ערביות, החליטה זועבי לשוב לקואליציה | לפיד: "אני מקבל את ח"כ רינאוי זועבי בחזרה לקואליציה" | זועבי: "רוצה שהממשלה תהיה קשובה לחברה הערבית"

    צילום: דוברות יש עתיד
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתום הפגישה של שר החוץ ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד עם ח"כ ג'ידא רינאוי זועבי ועם ראש עיריית נצרת עלי סאלם וראשי רשויות מקומיות ערביות, הוחלט כי זועבי תשוב לשתף פעולה עם הממשלה, והנוכחים נשאו הצהרה משותפת.

    שר החוץ יאיר לפיד: "אני מקבל את ח"כ רינאוי זועבי בחזרה לקואליציה, ניהלנו שיח פתוח, גלוי, שקול על הצרכים האמיתיים של החברה הערבית גם איתה וגם עם ראשי הרשויות שאני מודה להם שבאו והתגייסו. שמנו מאחורינו את הוויכוח הזה וחוזרים לעבודת הממשלה".

    ח״כ רינאוי זועבי: "אני באתי וצמחתי מהרשויות המקומיות הערביות עכשיו אני בכנסת כדי להיטיב עם החברה הערבית. אחרי לחץ עצום של ראשי הרשויות הערביות שהפנו אליי ושהם מבינים את המשמעות של הפרישה שלי מהקואליציה אני הסכמתי לשבת היום ובאתי איתם לשר לפיד ואני רוצה להגיד שאני מודעת ומבינה שהאלטרנטיבה לממשלה הזאת היא ששר המשטרה הבא יהיה בן גביר ואני רוצה למנוע את האלטרנטיבה הזאת" אמרה החכי"ת.

    "לכן מכיוון שאני באה לשרת את הרשויות המקומיות ולהביא להישגים עבור הצרכים של החברה הערבית אני אתמוך בקואליציה. אבל אני גם רוצה שהממשלה תהיה אמיתית וקשובה לחברה הערבית ולצרכים שלה בבריאות, בחינוך, בדיור, בתשתיות" סיימה זועבי.

    עלי סלאם, ראש עיריית נצרת: "אנחנו באנו לתמוך בחברת הכנסת רינאוי זועבי בגלל שאכפת לנו ממנה ואכפת לנו מהחברה הערבית ומהמדינה. לא יכולנו לעמוד מרחוק בלי לשבת איתה ולהחזיר אותה לממשלה. לא ניתן לאף אחד לפרק את הממשלה. ישבנו איתה במשך ימים עד ששכנעו אותה והנה אנחנו יושבים כאן עם מ״מ ראש ממשלת ישראל".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אין אמונה בגויים
      איילת שקד דעי לך שלך הזכות לחזור ולהעיף את הממשלה הזו שכולנו יודעים שאת נגד כל מה שהיא מייצגת
      כונותייך רצויות אבל מעשיך לא בעוד את קוטפת השגים
      הערבים קוטפים אותנו
      חזרי פן נפסיד כולנו מדינה יהודית

      1. לאיילת שקד מזמן אין את הכוונות האלה
        לא משם תבוא הישועה
        כוונותיה לא רצויות והיא לא קוטפת שום הישג עיין ערך משרד הפנים שהיא עומדת בראשם