תקדימי: עיריית י-ם הגישה תביעת ענק נגד מובילי המחאות בבר אילן

    נתי קאליש No Comments on תקדימי: עיריית י-ם הגישה תביעת ענק נגד מובילי המחאות בבר אילן

    בעקבות דרישת התושבים: עיריית ירושלים וחברת 'מוריה' הגישו תביעה בסכומי עתק כנגד שישה קיצונים החשודים בהתפרעויות בעבודות הרכבת הקלה בבר אילן בירושלים, על סך 300 אלף שקלים

    צילום: Kobi Gideon / FLASH90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עיריית ירושלים, יחד עם חברת 'מוריה', הגישו היום (שני) כתבי תביעה נגד שישה תושבי ירושלים החשודים במעורבות בהתפרעויות נגד העבודות המתבצעות ברחוב בר אילן בירושלים במסגרת עבודת תשתית עבור הקו הירוק של הרכבת הקלה.

    נגד כל אחד מהחשודים, כלפיהם נטען כי השחיתו רכוש וחוללו הרס ונזקים, הוגשה תביעה על סך 300 אלף שקלים. וזאת, בעקבות תלונות רבות של תושבי האזור שסבלו מהמהומות במהלך השנה האחרונה.

    התושבים דרשו מהעירייה למצות את הדין עם הפורעים. "הילדים שלנו נופלים ונפגעים כשהם עוברים באזורים בהם התחוללו מהומות של קיצונים, שהשאירו הרס רב ברחוב", טוענים תושבי האזור, "הקיצונים שורפים טרקטורים, פותחים גדרות, משאירים בורות פתוחים ולילדים שלנו נשקפת סכנת חיים יומיומית כשהם עוברים במקום".

    בעירייה אומרים כי מדובר בתוצאה של שיתוף פעולה הדוק עם משטרת ירושלים. "ההתפרעויות ברחוב בר אילן סיכנו אנשים וקיבלנו שטף של תלונות במהלך כל תקופת ההתפרעויות. כעת אנחנו מקווים לסיים את הסאגה ולמצות את הדין עם הפורעים. הצפי הוא כי חשבונות הבנק של החשודים יחולטו, בתקווה שהצעדים האלה ירתיעו את פורעי החוק מהאזור".

    גלעד ברדון, מנכ"ל חברת 'מוריה', אומר כי "הגיעו מים עד נפש. יש סכנת חיים יומית לאנשים. מפילים גדרות, שורפים טרקטורים, משאירים בורות פתוחים, ילדים נפצעים כמעט מידי יום. החלטנו לנקוט יד קשה ולמצות את הדין נגד הפורעים מסכני החיים. אנחנו קוראים לפורעים להפסיק את הפעילות הנפשעת מסכנת החיים ולתת לעבודות להתנהל כסדרה".

     



    0 תגובות