פתח תקווה: הרבנים מברכים על פתיחת מוקד שבת רפואי בעיר

    נתי קאליש No Comments on פתח תקווה: הרבנים מברכים על פתיחת מוקד שבת רפואי בעיר

    בברכת רבני העיר כללית פתחה מוקד שבת במרפאת המשורר בשכונת הדר גנים שתאויש על ידי רופא תורן ואחות סיעוד שיעניקו שירותים רפואיים ואבחון מהיר במקרים דחופים | בהמשך עתידה מרפאת השבת להעניק גם טיפול למקרי טראומה ושירותים של אורתופדיה וכירורגיה ראשונית

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כחלק מהרחבת מעטפת שירותי הרפואה בעיר, כללית השיקה מרפאת שבת חדשה לטובת תושבי שכונת הדר גנים ותושבי פתח תקווה כולה. המוקד פועל במתחם מרפאת המשורר של כללית בעיר, שנפתחה לקהל הרחב. 

    מוקד השבת מאויש על ידי רופא תורן ואחות סיעוד שמעניקים שירותים רפואיים ואבחון מהיר במקרים דחופים. בהמשך עתידה מרפאת השבת להעניק גם טיפול למקרי טראומה ושירותים של אורתופדיה וכירורגיה ראשונית. שעות הפעילות של מוקד השבת: בימי שישי בין השעות 16:00 עד 22:00 בלילה, וביום שבת בשעות 13:00 עד השעה 22:00 במוצ"ש.

    מוקד השבת נפתח לציבור לקוחות כללית בעידודם וברכתם של רבני פתח תקווה. הרב נחמיה בלושטיין – מנהל המגזר החרדי במחוז דן-פ"ת והרב צביקה שלזינגר, ביקרו במהלך השבוע החולף בביתם של הרב אפרים פישל מוטצען שליט"א, מרא דאתרא של קרית הבעש"ט ואצל הרב שלמה גוטפריד שליט"א רבה של שכונת הדר גנים. 

    הרב בלושטיין הציג לפני הרבנים סקירה נרחבת על פתיחת מוקד השבת בכללית בעיר וכן על פעילות כללית בעיר לטובת הלקוחות בקהילות השונות. הרבנים בירכו את כללית ונציגה הרב בלושטיין על פתיחת המוקד והפעילות היצירתית פורצת הדרך לטובת התאמת שירותי הבריאות לציבור התורני בעיר.

    הרב נחמיה בלושטיין, מנהל המגזר החרדי במחוז דן-פ"ת בכללית אומר: "לקוחות כללית בפתח תקווה יודעים שהם נמצאים בידיים טובות ומקבלים את המגוון הרחב ביותר של שירותי רפואה ובריאות בפתח תקווה. מהלך הוספת השירות של מוקד השבת במרפאת המשורר בשכונת הדר גנים, מצטרף למעטפת החזקה שמעניקה כללית בעיר. יחד עם הרב צביקה שלזינגר העומד לשירות לקוחות כללית בעיר, אנו פועלים כל העת להוסיף שירותים רפואיים מתקדמים במרפאות השונות תוך התאמתם לצרכי הקהילות ותושבי השכונות".

    לדברי מנהל המחלקה החרדית בכללית הרב אברהם קונסקי: "תנופת ההתחדשות בשירותי הבריאות של כללית בפתח תקווה, הינה בשורה משמחת לציבור שומר התורה והמצוות בעיר. פתיחת מוקד השבת, יאפשר לתושבים להיות רגועים גם בשבתות ומועדי ישראל. כללית תמשיך לדאוג להתאים ולהנגיש את השירותים הרפואיים לטובת כלל המטופלים, ולהעניק את מעטפת שירותי הבריאות".



    0 תגובות