חה"כ שלמה קרעי: "לא ניתן לממשלה גב, ניתן להחליף אותה"

    אייל ראובן No Comments on חה"כ שלמה קרעי: "לא ניתן לממשלה גב, ניתן להחליף אותה"

    חבר הכנסת, שלמה קרעי בראיון ב"מהדורת הבוקר": "אין לגדעון סער לאן ללכת. לפרק את הכל מבחינתו זה ללכת הבייתה זה סוף העידן הפוליטי שלו. בסוף כולם נאחזים בקרנות המזבח" | "מי שנבחרו בקולות הימין צריכים להחזיר את המנדט ולהקים ממשלת ימין בכנסת הזו אפשר להקים כזו עוד היום"

    צילום: פלאש 90
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ד"ר שלמה קרעי לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": ברור לכולם שגדעון סער לא עובר את אחוז החסימה אין לו לאן ללכת. סער הלך בשמאל, נדבק בשמאל בטח ברע"מ ומרץ ובשמאל הפוסט ציוני – אין לו כלום ביד. לפרק את הכל מבחינתו זה ללכת הביתה זה סוף העידן הפוליטי שלו. בסוף כולם נאחזים בקרנות המזבח ולא יכולים להרפות".

    עוד אמר ח"כ קרעי: "המדינה במצב מלחמה בעד ונגד נתניהו, הם חייבים להפסיק עם החרמות האלו. לא מכיר את פרטי המשא ומתן מולו מי שנבחרו בקולות הימין ופשעו נגד המצביעים שלהם, צריכים להחזיר את המנדט ולהקים ממשלת ימין בכנסת הזו אפשר להקים כזו עוד היום. אם סער יביא את החוק שוב שבוע הבא. אנחנו לא ניתן גב לממשלה שאין לו זכות קיום ושותפים בה תומכי טרור וכולנו נצביע נגד".

    "אין להם רוב בכנסת, וגם אלו שבפנים סוחטים כסף מהמדינה הם מכניסים מאות מיליונים בשבילם ולכנופיות הפשע ברחובות ובסוף הם עושים מה שהם רוצים. יש קו גבול, יש להם את התקציב אני מעריך שזה יהיה כבר קודם אבל זו גם משאלת לב" סיים קרעי את דבריו.



    0 תגובות