כתב אישום נגד שני המחבלים שביצעו את הטבח באלעד

    איתי גדסי 2 Comment on כתב אישום נגד שני המחבלים שביצעו את הטבח באלעד

    הוגשו כתבי אישום נגד שני המחבלים אסעד אלרפאעי וצבחי אבו שקיר שביצעו את הפיגוע בעיר אלעד בו נרצחו שלשה קדושים ונפצעו חמישה נוספים

    צילום: Flash90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרקליטות מחוז מרכז הגישה הבוקר לביהמ"ש המחוזי מרכז כתב אישום נגד שני המחבלים הנתעבים אסעד אלרפאעי וצבחי אבו שקיר שביצעו את הפיגוע באלעד, בגין רצח בנסיבות מחמירות של מעשה טרור, ניסיון רצח, מעשה טרור של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, מעשה טרור של פציעה בנסיבות מחמירות, וכניסה לישראל שלא כדין.

    על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד נתנאל בוג'ו, עולה כי הנאשמים תכננו לבצע פיגוע רצחני בישראל, זאת ממניעים לאומניים ואידיאולוגיים, ובמטרה לגרום למותם של יהודים ישראלים באשר הם.

    לצורך כך, הצטיידו הנאשמים, מבעוד מועד, בסכינים וגרזנים, ונכנסו לישראל שלא כדין בתאריך 5.5.22. בהגיעם לעיר אלעד, רצחו הנאשמים את הנהג שהסיע אותם בדקירות סכין מרובות בפניו ובצווארו ומיד לאחר מכן יצאו למסע הרג ברחובות העיר, כשהם חמושים בגרזנים.

    במהלך מסע ההרג רצחו הנאשמים 2 קורבנות נוספים הי"ד וניסו לרצוח 5 אזרחים נוספים כשהם גורמים להם חבלות חמורות ופציעות. לאחר מכן, נמלטו מהמקום והמשיכו במנוסתם משך 3 ימים, עד שנלכדו לאחר מצוד נרחב של כוחות הביטחון.

    לבית המשפט הגיע גם ראש עיריית אלעד ישראל פרוש, שהתפרץ בזעם אל מול פניהם המחויכות של המחבלים וצעק לעברם: "כלבים, מגיע לכם עונש מוות".

     

     



    2 תגובות

    מיין תגובות