במהלך השבת: רקטה שוגרה לאשקלון; צה"ל תקף בתגובה

    קובי פינקלר 3 Comment on במהלך השבת: רקטה שוגרה לאשקלון; צה"ל תקף בתגובה

    בעקבות שיגור רקטה לפנות בוקר השבת לאזור אשקלון וירי קליעים לנתיב העשרה, צה״ל תקף ברצועת עזה | ביום שישי התקבל דיווח על זרי בלונים שהופרחו משטח הרצועה ונחתו בשדות עוטף עזה | כמו כן, שר הביטחון החליט בתגובה לצמצם את אישורי כניסת הפועלים מהרצועה

    צילום: דובר צה"ל
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר ירי רקטה שיורטה במהלך השבת במרחב אשקלון, ירי קליעים לנתיב העשרה וזרי בלונים שנחשדו כבלוני נפץ ששוגרו ביום שישי לעבר שדות עוטף עזה, דובר צה"ל מס  כי מטוסי קרב וכלי טיס תקפו מספר מטרות חמאס ברצועת עזה.

    במסגרת התקיפה מטוסי חיל האוויר תקפו סדנאות לייצור אמצעי לחימה במוצב צבאי של ארגון הטרור חמאס. בנוסף, נתקפו שלוש עמדות צבאיות של החמאס ברצועה.

    ארגון הטרור חמאס הוא האחראי למתרחש בשטח רצועת עזה ולכן התקיפה הופנתה לעבר בסיסי הארגון למרות ששם טוענים כי הירי הוא של ארגונים סוררים בשטח הרצועה.

    מדוברות מתפ"ש (מתאם פעולות הממשלה בשטחים) נמסר עם צאת השבת כי בתום הערכת מצב ביטחונית שהתקיימה הערב (מוצ״ש) החליט שר הביטחון בני גנץ להקפיא את הגדלת מכסת ההיתרים לצורכי עבודה ומסחר לפלסטינים תושבי רצועת עזה, שהוגדלה ב-2,000 נוספים בשבוע האחרון.

    הנימוק להחלטה זאת הוא כמובן בעקבות הירי הרקטי לעבר מדינת ישראל כאשר גם שר הביטחון תולה את האחריות בארגון הטרור חמאס הנושא באחריות לכל הנעשה ברצועת עזה וממנה כלפי מדינת ישראל והוא גם יישא בהשלכות.

    יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "איפה הימים שבנט הבטיח הבטחות שדין בלון כדין קסאם ויגיב על כל בלון נפץ שמגיע מעזה. שוב מסתבר שבנט מסתבר כמי שעשה את מעשה ההונאה הכי גדולה בפוליטיקה. אם רוצים לנצח, צריך להילחם בטרור ביד קשה ומבצעים חיסולים ממוקדים מול ראשי החמאס ולא לעשות צחוק ממדינת ישראל".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אתם לא מבינים איזה כיף היה להתעורר בשלוש לפנות בוקר ולשמוע את הצליל היפה הזה… אל תדאגו, אנחנו לא כ"כ מסכנים….

    2. 2

      היה כיף לשמוע את הקטע הזה שוב אחרי שנה…😉😉😉

    3. 1

      סוף סוף ……….
      מדינת ישראל ( כל הגורמים הקשורים לנושא ) : איפה אתם ??? איפה התגובות הקשות ( פעם הגבתם יותר קשה ….. )????