"מטרת ביקור ביידן – תכנית עם ארה"ב נגד התגרענות איראנית"

    שלמה ריזל No Comments on "מטרת ביקור ביידן – תכנית עם ארה"ב נגד התגרענות איראנית"

    ראש הממשלה נפתלי בנט קיים היום תדרוך לכתבים והתייחס לנושאים שעל סדר היום | "המטרה המרכזית של הביקור לנעול תכנית פעולה משותפת עם ארה"ב לבלימת התגרענות איראנית" | "נעצרו מספר מחבלים על אדמת טורקיה"

    צילום: אבי אוחיון, לע"מ
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה נפתלי בנט קיים היום תדרוך מיוחד לכתבים המדיניים. בתדרוך התייחס בנט לאתגרים העומדים לפתחה של מדינת ישראל ואמר: "תקופה עם הרבה הזדמנויות ואיומים – יותר הזדמנויות. המדינה במגמת התחזקות, כלכלית מדינית בטחונית וטכנולוגית. את ההזדמנויות צריך לתפוס".

    "איראן – בעוד פחות מחודש יגיע ביידן – ביקור חיוני למדינה כי הוא מכנס לתוכו צבר פעולות מהשנה החולפת. המטרה המרכזית של הביקור לנעול תכנית פעולה משותפת עם ארה"ב לבלימת התגרענות איראנית. ליבת התפיסה שלי שראש התמנון של רוב צרותינו הביטחוניות באיראן. שם צריך להשקיע את מירב האנרגיה ולא באצבעות התמנון".

    "בימים אלה יש מערכה בטורקיה נגד האיום על הישראלים שם" הוסיף בנט, "אנחנו פועלים בהרבה ממדים כדי לשמור על ביטחון אזרחינו. לצד הפניה לא לטוס לשם בדגש על איסטנבול פועלים באופן הדוק עם הטורקים. המאמצים נשאו פרי – בימים האחרונים במאמץ משותף סיכנו כמה צירי פיגוע, כמה פיגועים, נעצרו מספר מחבלים על אדמת טורקיה. הפעולה המשותפת נמשכת והמטרה להחזיר בהקדם מצב לשיגרה – את התיירות לשם. יש אינטרס משותף עם הטורקים השת"פ בכל הרמות, מודה לארדואן על כך" אמר.

    "אנחנו משנים את כללי המשחק על הטרור – מי שמנסה לפגוע בנו יפגע לרבות השולח, ונמשיך בכך, בכל מקום. ההחלטה האמריקנית לאי הוצאת המשמרות מה-FTO ובשבוע שעברה החלטת סבא"א – העולם מתעורר לפניה האמתיות של איראן ואנחנו ממשיכים לפעול בכמה מישורים. בטווח הקצר בלימת המשך העשרה ופיתוח הגרעין בכלים מדיניים ואחרים, חלק מרכזי מהמפגש עם ביידן. הצלחנו במניעה בינתיים של חזרה להסכם. בטווח הארוך נשאף למציאות הסכמית שתמנע מאיראן לצמיתות התקדמות לנשק גרעיני". דברי בנט.

    .



    0 תגובות