לקראת "יום ההצלה": הקלטת הנדירה שמטלטלת את חסידי קאליב

    אבי יעקב No Comments on לקראת "יום ההצלה": הקלטת הנדירה שמטלטלת את חסידי קאליב

    "יום ההצלה" בקאליב: נחשפה הקלטה נדירה שבה האדמו"ר זיע"א מספר בבכיות את נס הצלתו מהשואה | כ"ק האדמו"ר מקאליב שליט"א, בסעודה חגיגית לציון יום ההצלה| תיעוד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחסידות קאליב ברחבי העולם מציינים השבוע את יום ההצלה של כ"ק האדמו"ר מקאליב זיע"א ממחנות השמדה ועלייתו לארץ ישראל. לאורך השנים סיפר כ"ק האדמו"ר, כי זכה להינצל ממות בטוח, בזכות הבטחתו כי אם יזכה להינצל יעלה לארץ ישראל ושם יקדיש את חייו לקירוב יהודים לאביהם שבשמים. כפי שהבטיח, פעל הרבי כל ימיו למען קירוב יהודים. במסעותיו ברחבי הארץ, עורר רבים מבני עדות המזרח לשוב בתשובה שלמה. הוא הנהיג בכל פעם שהיה נושא דרשת חיזוק, לקרוא קריאת שמע ברבים.

    לקראת יום ההצלה השנה, נחשפה קלטת נדירה של כ"ק האדמו"ר מקאליב זיע"א, קלטת שבה הוא מספר בבכי ובהתרגשות את סיפור נס ההצלה ובו מודה לקב"ה שהציל אותו פעמים אין ספור ממיתה בטוחה. פרסום הקלטת עורר התרגשות בקרב חסידי ואוהדי בית קאליב. 

    בדברים שנשא כ"ק האדמו"ר מקאליב שליט"א, בסעודה חגיגית לציון יום ההצלה, הוא הזכיר את החובה לשמור את מורשתו של הרבי זיע"א, לעורר יהודים לקבל על עצמם עול מלכות שמים, ולהמשיך את מורשתו למען אחדות ישראל. 

    בפני המשתתפים נשא דברים גם חוקר השואה החרדי הרב ישראל גולדווסר, שהדגיש את הרוממות המיוחדות של גדולי ישראל שיצאו מעמק הבכא והחושך של השואה, והקימו בארץ ישראל מוסדות מפוארים כמו שעשה הרב מקאליב זיע"א. במהלך האירוע ניגנו המשתתפים את הניגונים שהלחין הרבי זיע"א שחלקם הפכו לנכסי צאן ברזל בעולם התורה והחסידות.



    0 תגובות