Summer Sale ב-ורדינון אז למה לחכות לערב החגים?!

    עפר גדנקן No Comments on Summer Sale ב-ורדינון אז למה לחכות לערב החגים?!

    מבצעי קיץ לוהטים במיוחד ב 'ורדינון' רשת חנויות הטקסטיל והלבשת הבית המובילה בישראל. זה הזמן להיכנס, להתחדש וליהנות כפליים – גם מקולקציה איכותית, שימושית ואופנתית וגם ממבצעים סופר שווים. אוהבים לחדש ולגוון? מריחים כבר את חגי תשרי בפתח? מוזמנים להתחדש!

    9:08
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on הושמדו רקטות שכוונו לשטח ישראל; מחבלים חוסלו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ב 'ורדינון', רשת חנויות הטקסטיל  והלבשת הבית,  תפרו מבצעים סופר שווים על מגוון מוצרים, שישדרגו לכם כל פינה בבית ויחממו לכם  ולבני משפחתכם, את הבית ואת הלב.

    בחנויות הרשת, במגוון ייחודי של מוצרי טקסטיל שימושיים ומפנקים; מגון מצעים רכים ונעימים  לחדרי השינה וחדרי הילדים, מגוון שטיחים ומגבות בגדלים שונים וטקסטורות שונות לחדרי הרחצה והמטבח  ולצידם היצע רחב של אקססוריז משלימים לאווירה חמה, ביתית ומפנקת.

    בחודש הקרוב, ייהנו  לקוחות 'ורדינון' מ: 40% הנחה בקניית 2 פריטים ויותר,  50% הנחה על מצעים ושמיכות מקולקציית הקיץ, לצד מבצעים נוספים כמו: שמיכת קיץ פיקה יחד דגם גריי ולונדון ב-99.90 ₪ במקום 219.90 ₪ , זוג מגבות דגם קלייר ב-49.90 ₪ במקום 89.90 ₪, שטיחון אלגנט 50X80 ב- 69.90 ₪ במקום 139.90 ₪ ועוד…

    חברי מועדון nv ומצטרפים חדשים  נהנים גם ממבצע ענק של 1+1 על מגבות וחלוקי אמבט ומצבירת נקודות על הקניה, כולל צבירה על מוצרים במבצע.

    אם עדיין לא הצטרפת למועדון (וחבל… כי הוא ממש מפנק ומשתלם). גם אם יש לך סלולרי כשר, תוכלי להצטרף למועדוןnv  בקלות, ולא לפספס אף מבצע  שווה או הטבה בלעדית,  כבר במעמד ההצטרפות ובקניה הראשונה.

    מחכים לכם בעשרות חנויות רשת 'ורדינון'  ברחבי הארץ ובאתר הרשת

    המבצעים  בתוקף מ-4 ביולי 2022 (ד בתמוז) עד- 31 ביולי 2022 (ג באב), בכפוף לתקנון.

     



    0 תגובות