חה"כ גילה גמליאל: "נקים ממשלת ימין בלי בעיות"

    אייל ראובן No Comments on חה"כ גילה גמליאל: "נקים ממשלת ימין בלי בעיות"

    חה"כ גילה גמליאל לגדסי ופרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "ההישגים של בנט זה פגיעה בגאווה הלאומית, פגיעה בביטחון האישי, העלאת מחירים קשה כולל בדברים הבסיסיים. הוא לא השאיר מורשת הוא השאיר לנו עבודה קשה לתקן" | "בנט הבין שאת הבייס הימני הוא איבד, אולי הוא יחזור בעתיד ל"יש עתיד" הנאום שלו אתמול התרפס לצד אחד במפה הפוליטית"

    צילום: Yonatahn Sindel/Flash90
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ גילה גמליאל: "המיסים עלו, פגיעה בביטחון האישי, בכבוד הלאומי זה מה שקורה כשיש גניבת דעת של האזרחים. צריך לזכור את זה ולבוא להצביע. 300,000 מהימין בחרו שלא להצביע. המורכבות בכנסת הנוכחית זה שהיו יותר מדי ממונים, זה מכניס הרבה אגו בין אנשים שמנהלים את המדינה ראו מה שקרה עם יום טוב כלפון, זה לא יכול להיות במערכת דמוקרטית. זו הסיבה שאני עקרונית נגד שיריונים, אבל במקרה דנן יש שיקולים נוספים"

    "נתניהו ואמסלם נפגשו והעניין מאחוריהם. אנחנו צריכים לנהל ממשלה שמתנהלת עצמאית, כמו בחוק חיילי צה"ל או חוק יהודה ושומרון. אנחנו נקים ממשלה ימנית חזקה בלי בעיות" הדגישה חה"כ גמליאל בראיון ב"מהדורת הבוקר סוף השבוע" עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן.

    בנט הבין שאת הבייס הימני הוא איבד, אולי הוא יחזור בעתיד ל"יש עתיד" הנאום שלו אתמול התרפס לצד אחד במפה הפוליטית. העברת החוקים בריצת אמוק בלי דיונים, בחוסר רצינות במחטפים ומחשכים זה לא טוב. גם אם יש כמה חוקים טובים זאת לא הדרך

    "אני רוצה להגיד מילה טובה ליפעת שאשה ביטון על הרפורמה לגילי 0-3, זה מהלך חשוב אבל לא הוקצו לו המשאבים המתאימים. אני סבורה ובטוחה שהליכוד יעבור את ה-40 מנדטים, אנחנו לא נוכל לחזור בלי לשנות את השיטה ולהחליט שרק מהמפלגות הגדולות ניתן לקבוע ראש ממשלה"

    "ההישגים של בנט זה פגיעה בגאווה הלאומית, פגיעה בביטחון האישי, העלאת מחירים קשה כולל בדבקים הבסיסיים. הוא לא השאיר מורשת הוא השאיר לנו עבודה קשה לתקן. הפריימריז יהיה בסוף יולי או אחרי תשעה באב, שיהיה בהצלחה".



    0 תגובות