פרופ' ירון זליכה: "הטבות המס מדכאות את הצמיחה"

    אייל ראובן No Comments on פרופ' ירון זליכה: "הטבות המס מדכאות את הצמיחה"

    יו"ר "המפלגה הכלכלית" פרופ' ירון זליכה: "אני ימני בדעותיי, אבל בלי קשר לעמדותי אני חושב שממשלה שלא מצליחה להוריד מחירים כמו הממשלה הקודמת ועוד יותר בממשלה הזאת צריכות ללכת הביתה" | "צריך להוריד את הטבות המס לחברות הגדולות זה מטיל על הציבור מיסים כבדים"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר "המפלגה הכלכלית", יו"ר בית הספר לחשבונאות בקרייה האקדמית אונו פרופ' ירון זליכה לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "אני רץ קדימה. המפלגה הכלכלית שבראשותי תרוץ לכנסת. מי שהצביע למפלגות הנוכחיות גם שרף את הקול שלו, מחירי הדיור ירדו. כשאני ארוץ המחירים ירדו, כמו שהיה כשהייתי במשרד האוצר".

    פרופ' זליכה ציין: "מה שאני צריך זה להיות אצבע 61 כדי להשפיע על ההתנהלות, לא אוכל לעשות את זה בתוך הליכוד. אני ימני בדעותיי, אבל בלי קשר לעמדותי אני חושב שממשלה שלא מצליחה להוריד מחירים כמו הממשלה הקודמת ועוד יותר בממשלה הזאת צריכות ללכת הביתה. צמיחה גבוהה מייצרת הזדמנויות גם למשקיעים".

    "צריך להוריד את הטבות המס לחברות הגדולות אנחנו ממשיכים במסורת שבעולם המערבי נפרדו ממנה לפני 40 שנה. זה מדכא את הצמיחה ואז זה מטיל על הציבור מיסים כבדים. השנה בנו הכי הרבה דירות ובכל זאת המחירים עלו, בזמני בנו מעט דירות והמחירים ירדו. היצע זה חשוב אבל הורדת הביקוש חשובה יותר"



    0 תגובות