החשד לפיגוע בבני ברק: צו איסור פרסום על פרטי החקירה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on החשד לפיגוע בבני ברק: צו איסור פרסום על פרטי החקירה

    במשטרה נבדקים כל כיווני החקירה, לרבות פיגוע לאומני. במרכז הרפואי שיבא עדכנו הבוקר כי הפצוע סובל מפגיעת ראשו ומצבו מוגדר בינוני ולא נשקפת סכנה לחייו

    צילום: תיעוד מבצעי מד"א
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית משפט השלום בתל אביב הוציא צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי חקירת מקרה התקיפה בבני ברק הבוקר (שלישי). במשטרה נבדקים כל כיווני החקירה, לרבות פיגוע לאומני.

    גבר חרדי כבן 47 נדקר הבוקר בגשר הולכי הרגל על כביש 4 בין בני ברק לגבעת שמואל. הוא פונה במצב בינוני לבית החולים תל השומר. הנדקר סיפר שהדוקר היה בעל חזות ערבית, שנמלט מהמקום.

    צילום: תיעוד מבצעי מד"א

    צילום: תיעוד מבצעי מד"א

    חובש רפואת חרום במד"א שימי זילברשלג ופארמדיק מד"א אלחנן אלון, סיפרו: "ראינו על הגשר גבר כבן 47 יושב בהכרה מלאה וסובל מפציעות חודרות מדממות, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו בינוני. בדרך הוא סיפר שהותקף כשהלך על הגשר לכיוון בני ברק".

    סנ"צ עמי בן דוד, דובר מחוז תל אביב במשטרת ישראל סיפר ל"קול חי": "בסביבות השעה 5.24 קבלנו טלפון מאדם שפגע על גשר הולכי רגל סמוך לב"ב. המניעים נבדקים, כולל הלאומני. הכוחות בשטח בסריקות בכל האזור ונעדכן בהמשך".

    ד״ר ציון זיבלי, מנהל מחלקת נוירוכירורגיה במרכז הרפואי שיבא תל השומר עדכן במהלך הבוקר אודות מצבו של הפצוע: "הוא בחדר הלם, מצבו בינוני, הוא עם חבלת ראש חודרת ומספר דימומים מוחיים. אין ספק שמדובר בחבלה קשה מחפץ כבד. כרגע לא נשקפת סכנה לחייו, הוא יעבור לטיפול נמרץ נוירוכירורגי".

    הציבור נקרא להעתיר בתפילה לרפואת הרב יצחק דאן בן גילה פיבי.

    ראש הממשלה, יאיר לפיד התייחס לאירוע: "‏שולח ברכת החלמה מהירה לפצוע שנדקר הבוקר בבני ברק ומחזק את משפחתו. כוחות הבטחון פועלים לברר את נסיבות הארוע ועושים הכל כדי למנוע פגיעה באזרחים, גם להם אני שולח הבוקר חיזוק, המאמצים שלכם מצילים חיים".



    0 תגובות