נעצר חשוד פלסטיני שפצע תושב בני ברק אתמול בבוקר

    קובי פינקלר 2 Comment on נעצר חשוד פלסטיני שפצע תושב בני ברק אתמול בבוקר

    לפני זמן קצר הותר לפרסום כי בפעילות משותפת של שב"כ ומשטרת ישראל נעצר פלסטיני בחשד שתקף ופצע קשה אתמול בבוקר חרדי תושב בני ברק | בן גביר: "כוחות הביטחון היו צריכים לחסל את המחבל ולמנוע ממנו להנות מכלא בתנאי הכל כלול"

    צילום: דובר צה"ל
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני זמן קצר הותר לפרסום כי בפעילות משותפת של שב"כ ומשטרת ישראל נעצר החשוד הפלסטיני שתקף ופצע קשה אתמול בבוקר חרדי תושב בני ברק שהיה בדרכו לתפילה סמוך לגבעת שמואל. החשוד הועבר לחקירת שב"כ.

    כזכור, גבר חרדי כבן 47 נדקר אתמול בגשר הולכי הרגל על כביש 4 בין בני ברק לגבעת שמואל. הוא פונה במצב בינוני לבית החולים תל השומר ומסתמן כי מדובר באירוע לאומני.

    יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בתגובה ללכידת המחבל שביצע פיגוע סמוך לגבעת שמואל: "מוזר שכולם ידעו שמדובר בפיגוע ורק במשטרה היססו והשתיקו את האירוע. כוחות הביטחון היו צריכים לחסל את המחבל ולמנוע ממנו להנות מכלא בתנאי הכל כלול, רק כך ניצור הרתעה מול הפורעים ונמנע סיכון מיותר ופגיעה בחייהם של לוחמים בשטח".

    ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין על תפיסת המפגע: "אני מברך על תפיסת המפגע באירוע הדקירה אמש. משטרת ישראל פעלה באחריות מרגע היוודע האירוע. כרשות אנחנו מחוייבים לעשות הכל בכדי למגר את תופעת השבחי"ם ואנו קוראים למשטרת ישראל לנקוט במדיניות תקיפה למיגור תופעה זו שהינה סכנה קיומית שלא נסכים איתה. אנו שולחים איחולי החלמה לפצוע ומתפללים כי נדע רק שקט ושלווה בעירנו ובארץ כולה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לא רק לחסל אלא לתלות. כן יאבדו כל אויבך ה’.

    2. 1

      ימחשמו ימות היום אמן.