ישראל כץ: "אם נגיע ל- 61, גם מהצד השני ירצו להצטרף"

    אסתי פלד No Comments on ישראל כץ: "אם נגיע ל- 61, גם מהצד השני ירצו להצטרף"

    שר האוצר לשעבר ח"כ ישראל כץ התראיין אצל אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" ואמר: "לפיד מתואם עם טיבי שהיה יועצו של ערפאת. זה האופציה היחידה שלו להקים ממשלה" | "השותפות של הליכוד והחרדים היא שותפות טבעית, כשהמאבק הוא על הזהות היהודית אף אחד לא יילך עם הצד השני" | הריאיון המלא

    צילום: פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר לשעבר ח"כ ישראל כץ התראיין אצל אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" והתייחס למערכת הבחירות שהחלה, ולפריימריז שיתקיים בקרוב בליכוד. "אנחנו נצטרך להיערך הסברתית וארגונית כדי לגייס את הציבור להצביע ימין. יש ציבורים שלא הגיעו להצביע בכלל, ויש שהעדיפו מפלגות כמו ימינה ותקווה חדשה. אחרי מה שהיה השנה אני מאמין שיותר אנשים יבינו ויצביעו ליכוד. על זה המערכה".

    "בבחירות לכנסת ה- 23" הוסיף כץ, "הבאנו את מספר המצביעים הכי גדול בהיסטוריה של הפוליטיקה בישראל 1.3 מיליון מצביעים. עברנו דלת דלת, פנינו אל אנשים והם באו לקלפי. היום האנשים האלה, שלא באו במערכת שאחריה מבינים מה קרה למדינה בשנה הזו בכל התחומים, כלכלה, טרור, אלימות במגזר הערבי, הם יבואו להצביע. יש בימין מגוון רחב של אפשרויות, גם ציונות דתית וחרדים".

    על הפריימריז בליכוד אמר כץ: "יש כ- 150 אלף בעלי זכות בחירה בליכוד, שאני חושב שהם יעשו את כל השיקולים כדי להציב ברשימה אנשים איכותיים שייצגו את עמדתם, אני חושב שתצא הפעם רשימה טובה ואידיאולוגית. אם יהיה 61 לצד שלנו אני מעריך שזה יפרוץ חרמות ויבואו גם מהצד השני לממשלה".

    "לפיד מתואם עם טיבי שהיה יועצו של ערפאת. זה האופציה היחידה שלו להקים ממשלה, הוא הודיע שהוא יעשה את זה. הראשון שהוא קרה לו לאחר שבנט הודיע על הקדמת הבחירות היה טיבי. הערבים הם נגד המדינה היהודית, הליכוד הוא בעד יחס של כבוד לדת ולמסורת, אנחנו נדגיש את זה. ראינו את הניסיונות של ליברמן לקעקע את זה".

    "כל הטיפול שלהם בכלכלה היה כושל, המלחמה באירופה רק החריפה את המצב, נשים על זה דגש בקמפיין. לפיד הכריח את נתניהו להכניס אותו ב- 2013, אני ב- 2014 יזמתי מהלך בתמיכתו של נתניהו להחזיר את הברית עם החרדים. וזה מה שאכן קרה. השותפות של הליכוד והחרדים היא שותפות טבעית על הזהות היהודית ואני מאמין שנלך יחד ואף אחד לא יילך עם הצד השני".

    האזינו לריאיון המלא עם ישראל כץ:



    0 תגובות