חה"כ מיכאל מלכיאלי: "יש לנו סיכוי להקים ממשלה"

    אסתי פלד 1 Comment on חה"כ מיכאל מלכיאלי: "יש לנו סיכוי להקים ממשלה"

    ח"כ מיכאל מלכיאלי למימרן ב"מהדורה המרכזית": "קודם כל הסיסמה ביבי צריך אריה חזק הוכיחה את עצמה כי בסוף מי שנלחם בשביל נתניהו היה דרעי ראיתי את הדברים מקרוב. דרעי בנה את גוש הימין וריסק את הקואליציה" | "ש"ס עמדה תמיד בחזי המלחמה על האידישקייט"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    20:09
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ מיכאל מלכיאלי, ש"ס לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": אנחנו לא צריכים להיערך מחדש לבחירות. יש לנו את אותם פעילים יש לנו הכי הרבה חברי מועצה כמו שכל מי שמכיר את ה-dna הש"סניקי יודע שהשטח כבר מוכן לבחירות כבר ממוצאי הבחירות"

    עוד ממלכיאלי על הישגי ש"ס בכנסת הנוכחית: "ש"ס תמיד עמדה בראש המלחמה במי שניסו להילחם באידישקייט. בחוק הגיוס, המעונות והתקשורת. כל מי שהולך לקניות לשבת יכול לראות שהכל עולה לו הרבה יותר יקר".

    "המחשב לא חוזה תוצאות אלא נותן מידע בזמן אמת ש"ס הכי מאורגנת מבחינת מערכות אבל זה לא מחליף את השטח. בבחירות הקרובות נפגוש את הציבור בחגים ובסליחות וכמובן בהילולת הרב עובדיה. כל מה שאמרת מדויק, לא רק שהולכים לגור במקומות האלו ועושה חריש בשטח. בסוף אומרים סדנא דארעא חד הוא, כל כל משפיע וחשוב. יש לנו היכרות בכל הארץ, אבל כמובן שבירושלים יש הרבה מה לעבוד".

    "הצלחנו במניעת רפורמות משמעותיות שלהם, היא אפשר להצביע על משהו מסוים, גיוס גיור ועוד מלא שתקענו בפיליבסטרים ממושכים. אבל בעיקר מה הם מסתירים בעידוד התקשורת זה יוקר המחייה והרבה היה מכוון כנגד הציבור שלנו, אני חותם על זה. קודם כל הסיסמה ביבי צריך אריה חזק הוכיחה את עצמה כי בסוף מי שנלחם בשביל נתניהו היה דרעי ראיתי את הדברים מקרוב. דרעי בנה את גוש הימין וריסק את הקואליציה".

    כעת אנחנו פונים לציבור ואומרים: יש לנו יכולת להקים קואליציה, אפשר להגיע למקום הזה עם הרבה עבודה. אפילו הרשתות שתומכות בהם מודים שכבר אין להם רוב. ש"ס הובילה את נושא האידישקייט מטבע הדברים. אם היינו במצב לטפל בפלגים מיוחדים אז המצב טוב, אבל הבחירות הוכיחו שהיו כאלו שהיו שאננים שלא הלכו להצביע. עליהם צריכים לעבוד, הם ראו מה הנזק מזה. אם נהיה מספיק חזקים, כל אחד צריך להתעסק בערוגה שלו, לש"ס יש פוטנציאל ל-19 מנדטים



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      י הי רצון שכך יהיה

      אבל לא להכנס לשאננות שלא נבכה אחר כך