תל אביב • הדתיים בקואליצית חולדאי

    דוד קורצווייל No Comments on תל אביב • הדתיים בקואליצית חולדאי
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבחירות האחרונות למועצת העיר תל אביב הסתיימו בתוצאה מאכזבת מאוד לנציגות הדתית שירדה מארבעה נציגים לשלושה. למרת זאת החזית הדתית חתמה הסכם קואליציוני עם רון חולדאי ראש העיר בתמורה להבטחות בנושאי דת.

    נתן אלנתן, סגן ראש העיר המיועד, פרסם היום האומרת כך: עכשיו חתמנו על ההסכם הקואליציוני עם ראש העיר. סוכם כי ישמר הסטטוס קוו בנושאי הדת בעיר.

    העירייה לא תסבסד ולא תהיה מעורבת במישרין ובעקיפין בנושא התחבורה בציבורית בשבת. הנהלת העירייה תפעל להסדרת המצב המשפטי והחוקי בנוגע לסגירת בתי עסק בשבתות וחגי ישראל באופן שישמור על יום השבת כיום המנוחה בחברה ביהודית התל אביבית.

    כ"כ העירייה תמשיך לתגבר ולתעדף את שכונות הדרום ותעמיד את הנושא בראש סדר העדיפויות העירוני. סוכמו נושאים נוספים בתחום החינוך התרבות מוסדות הדת ועוד".

    גם כופתאות לא חסרות. הסיעה קיבלה תפקיד של סגן ראש עיר בשכר, שיהיה אחראי על תחום התכנון האסטרטגי – תכנון ארוך טווח. יו"ר ועדת נכסים, יו"ר ועדת הנחות, נציג העירייה במועצה הארצית ובוועדה המחוזית, מ"מ בוועדה לקידום דרום העיר וטיפול בסוגיית הזרים. סגן יו"ר ועדת השימור וחברות בוועדות ודירקטוריונים.



    0 תגובות