פלח שוק 26.1.12

    עפר גדנקן Comments Off on פלח שוק 26.1.12

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    [audio:/wp-content/uploads/2012/01/pelach-shuk-26.1.12.mp3|titles=pelach shuk 26.1.12]

    סרקו את הקוד לשמיעת 'פלח שוק' דרך הסמארטפון

    'רדיו קול חי' השיק את "מדד הפרסומות האהובות" – לראשונה במגזר החרדי. באתר האינטרנט של הרדיו ניתן להאזין מדי שבוע לפרסומות היצירתיות ביותר המשודרות ברדיו, ולהצביע לפרסומת האהובה עליכם. בכל שבוע יפורסמו תוצאות המצעד באתר ובפינה זו. הפרסומת האהובה של השבוע היא "בנק מזרחי – בנקאות היברידית" של משרד הפרסום 'מימד', עם 34% מהקולות. במקום השני "וויטפיש – מבצע מצא מרגלית בבשרו" של משרד הפרסום 'ישראל גייד" עם 27% ובמקום השלישי "מפעל הפיס – אראלה" של משרד הפרסום 'גיתם' עם 13%.

    גם השבוע יוצאת 'רשת יש' במבצעים על מגוון מוצרים, ובמקביל ממשיכים מבצעי "שש ביש"במסגרתם נמכרים מוצרים במארזים של שש יחידות ובמחירים מוזלים.

    שניים מתוך שלושת היינות הישראליים שקיבלו את הניקוד הגבוה ביותר במגזין Wine Advocate, הם מבית 'כרמל'.  "יער יתיר" של 'יקב יתיר' זכה ב92 נקודות ו"לימיטד אדישן" של 'יקבי כרמל' זכה ב91 נקודות. 'יקבי כרמל' ו'יקב יתיר' זכו בלא פחות מחמשה יינות עם ציונים של 90 נקודות ומעלה.

    'מלכות וקסברגר' משיקה מוצרים לט"ו בשבט בהם: פלקטים, סדרי "סגולת האמנים", "יהי רצון" וסדר "פירותיך מתוקים", וכן סלסילות מעוצבות ועוד.

    'הצורפים' משיקים לרגל עונת החתונות מבצע מחיר על גביע מדגם "פילגרין", הנמכר ביותר מ50% הנחה. חברי מועדון 'הצורפים', במקביל, נהנים ממגוון הנחות על מוצרים נוספים.

    "הלוואת הזכאות החדשה היא בשורה של ממש למחוסרי דיור". אומר השבוע דודי מייזליק, מנהל אגף משכנתאות בבנק 'מרכנתיל דיסקונט'. לדבריו: "הפחתת עלות האשראי הנוכחית הינה השיפור המשמעותי ביותר בתחום הלוואות הזכאות בעשרים השנים האחרונות". מייזליק מדגיש, כי מומלץ לכל משפחה לבדוק את תנאי זכאותה בסניף הבנק בו היא מתעתדת לקחת משכנתא, ולהנפיק תעודת זכאות בטרם רכישת דירה ונטילת מחויבת כספית בגינה.

    דודי מייזליק מנהל מערך משכנתאות במרכנתיל

    'בנק הפועלים' משיק שירות חדש: "פגישת תכנון פיננסי אישי". מדובר בפגישה אישית של הלקוח עם בנקאי בסניף, אשר ייעזר במערכת תומכת החלטה שמשיק הבנק. הפגישה תאפשר לבחון את התנהלותו הפיננסית של הלקוח ואת צרכיו הפיננסים הנוכחים והעתידיים, במטרה לסייע לו לבנות תוכנית להתנהלות פיננסית נכונה.

    'בנק פאג"י', מקבוצת 'הבינלאומי', מציג הלוואה שקלית גמישה ויצירתית תחת השם "קל לקחת". מדובר בהלוואה של עד 50,000 שקלים, לתקופה של עד חמש שנים בתנאים אטרקטיביים המאפשרים גם לקבוע את גובה ההחזר החודשי ולשנותו בכל חודש בשנתיים הראשונות.

    'קניון רב שפע' מקיים שוב את "הביג סייל" החל מיום שישי הקרוב ולמשך שבוע. כל חנויות הקניון יקיימו מבצעים, יעניקו הנחות ומתנות. הקניון יהיה פתוח בימי "הביג סייל" מעשר בבוקר ועד עשר בלילה.

    קניון רב שפע – שמגר 16 ירושלים

    לכל מדורי "פלח שוק".



    0 תגובות