- רדיו קול חי - -

ד"ר בן ארי: "אם אתמודד בעתיד זה יהיה בנפרד מבן גביר"

צילום: פלאש 90

על רקע הדיבורים סביב האפשרות של שינוי בחוק יסוד הכנסת, כדי שהוא יהיה שיוויוני ולא יאפשר פסילת מועמדים רק מצד אחד, שוחח ד"ר מיכאל בן ארי שנפסל מלהתמודד לכנסת, עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר".

"החוק כיום הוא מפורש וברור, מי שמסית לגזענות לא יכול להתמודד. אבל הוא כמו פלסטלינה בידי מערכת משפט מעוותת. אימאם בהר הבית שמסית נגד יהודים ואומר שכולם צריכים למות הוא עובר על החוק, אבל לא עושים לו כלום".

"לפי החוק מי שלא מכיר במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית זה עבירה על החוק. טיבי בבית המשפט נשאל על ידי השופט סולברג עם הוא מאמין במדינת ישראל ולא הגיב. זה נגד החוק אבל לו לא יעשו כלום".

"4 שנים שמחפשים אותי בחקירות, מטרידים אותי. החוק הוא כל כך דרקוני שגם אם אתה אומר אמת, זה גזענות. זה פשוט אבסורד. הרי הערבים עצמם אומרים שהם לא מאמינים במדינה. יש להם אובססיה להרשיע אותי, והם מתעלמים ממה שהערבים אומרים" הוסיף ד"ר בן ארי.

בן ארי נשאל, האם במידה והחוק ישונה הוא ירוץ לכנסת שוב עם בן גביר, והשיב: "אולי אני אחזור לכנסת. זה לא יהיה עם איתמר בן גביר, הוא לא מדבר איתי, הוא שינה את דרכו. אני לא מתנצל, כך גם אומרים עליי בבית משפט. אני לא אגיד משהו שהוא לא אמיתי. איתמר פנה לדרך אחרת".

האזינו:

/wp-content/uploads/2022/12/בן-ארי.mp3 [1]