פלח שוק 29.1.12

    עפר גדנקן Comments Off on פלח שוק 29.1.12

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    [audio:/wp-content/uploads/2012/01/pelach-shuk-29.1.12.mp3|titles=pelach shuk 29.1.12]

    סרקו את הקוד לשמיעת 'פלח שוק' מהסמארטפון

    דירוג 'יפעת' לפרסום במגזר החרדי לשנת 2011 פורסם היום.

    קטגוריית הספרים ממשיכה להוביל גם השנה עם הוצאה דומה לזו של 2010. אחריה קטגוריית הארגונים והעמותות שגדלה בכ-10%.

    'יוניליוור' היא המפרסמת הגדולה במגזר לשנת 2011, כשהיא מגדילה את תקציב הפרסום שלה בכ-40%. קבוצת 'שטראוס' ממוקמת במקום השני.

    משרד הפרסום 'בולטון-פוטנציאל' ממשיך להוביל את טבלת המשרדים עם גידול של 12%. במקום השני בטבלה פרסום 'גל-אורן BSD' עם גידול של כ5%.

    ב'יוניליוור' מדווחים על תגובות חיוביות למבצע "שף בבית" שהושק לאחרונה תחת המותג 'קנור'. במסגרת המבצע מוגרלות בין הרוכשים ממוצרי 'קנור' המשתתפים במבצע, ארוחות גורמה ביתיות המבושלות בבתי הזוכים על ידי שפית מקצועית.

    'טויס. אר. אס' נערכת לפורים, כשלראשונה הרשת מדלגת על רוב היבואנים המקומיים, ומייבאת בעצמה תחפושות מחו"ל. עינת יונגר כרמלי, סמנכ"לית השיווק של 'טויס.אר.אס', הסבירה: "המהלך מאפשר להציע את התחפושות המיוחדות ביותר במחירים המשתלמים ביותר". כמו בכל שנה, תציע הרשת מגוון תחפושות קלאסיות לצד להיטים חדשים בסכומים שבין ארבעים למאתיים שקלים.

    תחפושת אריה ב'טויס.אר.אס' – 49.99 ש"ח

    המגזין הישראלי לדוברי אנגלית, 'דה אינגליש אפדייט', השיק פורמט, גריד ומיתוג חדש שבוצע ע"י המעצב צביקה סלומון. זאת בנוסף להשקת מגזין בריאות לקהילה האנגלוסקסית בארץ.

    ב'פלאפון' מדווחים על הצלחה למבצע החורף למגזר החרדי, במסגרתו קיבלו לקוחות מתנה כפולה: מכשיר "סמסונג טאצ'" כשר בזיכוי מלא ומוצר חשמלי לבית בשווי של כ–1,800 שקלים. כחלק מהמבצע תרמה חברת 'פלאפון', במעמד הרב הראשי לישראל, הגר"י מצגר שליט"א וסמנכ"ל השיווק של 'פלאפון' מר לארי אקרמן, מוצרי חשמל למשפחתונים החדשים של בית הילדים 'בית בלומנטל' בירושלים.

    הגר"י מצגר ועוז גור מ.שיווק מגזרים ב'פלאפון'



    0 תגובות