פלח שוק 5.2.12

    עפר גדנקן Comments Off on פלח שוק 5.2.12
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    [audio:/wp-content/uploads/2012/02/pelach-shuk-5.2.12.mp3|titles=pelach shuk 5.2.12]

    תשדיר 'בנקאות היברידית' של בנק 'מזרחי טפחות' הוא הזוכה, זה השבוע השני ברציפות, במדד הפרסומות האהובות של רדיו 'קול חי' עם 41% מהקולות. נעמה גת, סמנכ"לית השיווק של בנק 'מזרחי-טפחות' מסרה: "עם השקת הבנקאות ההיברידית, המציעה ללקוח שילוב אידיאלי בין יחס אישי לטכנולוגיה דיגיטאלית, מזרחי-טפחות סוגרים את הפער בין הרצוי למצוי בעולם הבנקאות. אנו שמחים שלקוחות רבים מזדהים עם הפרסום ובעקבותיו עוברים למזרחי-טפחות, פותחים חשבונות חדשים ונהנים מהבנקאות ההיברידית". 'מזרחי טפחות' מועמד גם השבוע לצד תערוכת 'בלעבוסטע', 'אינטרנט רימון', 'אסם', 'וויטפיש' ו'המוסד לביטוח לאומי'. ההצבעה כאן.

    רשת 'יש' פתחה סניף נוסף בשכונת דגניה שבקריית חיים – הסניף השישי שנפתח בחודשים האחרונים ברחבי הארץ.  איצ'ה וולקין מנכ"ל רשת 'יש' מסר: הסניף השני ב'קריית חיים' יקל על תושבי השכונה לרכז את הקניות השבועיות ברשת החרדית הזולה ביותר בישראל" במהלך השנה הקרובה יפתח סניף רביעי וגדול ברחוב עזרא פינת שלמה המלך בבני-ברק.

     

    נותרו פחות משבועיים לסיום פרויקט החסד 'מטרנה מצווה 13'. כזכור, ניתן לשלוח את כפיות תחליפי החלב או אריזות הדייסות של 'מטרנה', לארגון החסד 'חסדי נעמי', וחברת 'מטרנה' תתרום מוצרים לארגון שיעביר את המוצרים למשפחות הנזקקות.

    'עלית' ממשיכה להרחיב את מגוון חטיפי השוקולד, ומשיקה שני חטיפי שוקולד בטעמים חדשים: 'קוקונט' – חטיף קוקוס מצופה בשוקולד חלב, ו'קרמלו' – חטיף קרמל מצופה בשוקולד חלב. החטיפים החדשים מצטרפים לחטיפים הוותיקים במארז המשפחתי: 'מיני פסק זמן' ו'מיני מקופלת'.

    חברי תכנית 'מגיע לך יותר!!' מבית 'ישראכרט', קיבלו את עלון ההטבות לחודש 'שבט'. בעלון מגוון הטבות מיוחדות כמו גם הנחות קבועות באלפי בתי עסק ברחבי הארץ.

    'האגודה למלחמה בסרטן' יוצאה בקמפיין הסברה לרגל יום הסרטן הבינלאומי. הקמפיין מדגיש כי למרות העלייה בתחלואה בסרטן, ניתן למנוע כ-60% מהתמותה ממחלות הסרטן באמצעים מוכחים.



    0 תגובות