פלח שוק 8.2.12

    עפר גדנקן Comments Off on פלח שוק 8.2.12
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    [audio:/wp-content/uploads/2012/02/pelach-shuk.mp3|titles=pelach shuk]

    סרקו את הברקוד לשמיעת 'פלח שוק' בסמארטפון

    'בזק' השיקה קמפיין לשירות החדש 'מנגינה בהמתנה'. מדובר בשירות המאפשר להנעים את זמנם של המתקשרים במוסיקה יהודית במקום צליל חיוג. בין השירים בשירות: 'מלכותך' של אוהד מושקוביץ, 'להודות' של יוסף חיים שוואקי, 'תפילה לעני' של מרדכי בן דוד, 'עלה קטן' של אברהם פריד, 'על נהרות בבל' של מידד טסה, 'והיא שעמדה' של יעקב שוואקי ועוד. עם השקת הקמפיין מציעה 'בזק' למצטרפים החדשים לשירות חודש ראשון חינם, ושיר ראשון במתנה. הזמנת השירות דרך: 9344*.

    רשת 'יש' יוצאת השבוע במבצעי מחיר למוצרי שבת. בין המוצרים שבמבצע: מארז קוקה-קולה, מגוון ירקות, דגים ובשר. כל המבצעים עד יום שני כ' בשבט.

    הקהילה היהודית ברומא אירחה בשבת פרשת "בא" את מנכ"ל 'אל על' אליעזר שקדי ורב החברה הרב יוחנן חיות. מאות מתושביה היהודיים של רומא ובראשם רבני הקהילה ופרנסיה, כתבו אותיות בספר התורה לאחדות ישראל, שנכתב ביוזמת 'אל על'.

    מאות עובדי תעשיית הטונה המקומית הפגינו בתחילת השבוע ברחבת הסינמטק בת"א כנגד המלצת 'וועדת טרכטנברג' להפחתת מכסי היבוא. ההמלצה, לטענתם, תוביל לסגירת חמשת המפעלים המקומיים הנמצאים בעיירות פיתוח בארץ ולפיטורי עובדים. אל עובדי הטונה הצטרפו נציגי מפעל 'לגין' לאריזות פח לשימורים, שעתיד להיפגע גם הוא.

    'אסם' משיקה את 'בייגלה שטוחים מתקתקים' בטעם מתוק-מלוח עם נגיעות דבש וקינמון. בנוסף לטעם ייחודי זה, מצטרפים לסדרה גם: 'בייגלה שטוחים בטעם צ'ילי' ו'בייגלה שטוחים בטעם שמנת ובצל'. כל סדרת ה"שטוחים" הינה בכשרות המהודרת של 'בד"צ העדה החרדית ירושלים'.

     

     

    'מלכות וקסברגר' מציגה 'סדר ברכת המזון' מיוחד.הסדר, תחת השם "המברך יתברך" כולל 'שבע ברכות' ופירוש מילות הברכה, לצד ציורים של יואל וקסברגר.

    'א.א פיופ', מארגני תערוכת היין הכשר בירושלים 'WINE SEVEN TWO', דיווחו על למעלה מחמשת אלפים משתתפים בשני ימי התערוכה. בתערוכה הוצגו מגוון יינות ישראליים וזרים, סדנאות לבישול ביין ועוד.

     

    'בנק פאג"י' מקבוצת 'הבינלאומי', מציע הלוואה למימון רכב יד שנייה בתנאים נוחים. ההלוואה עד לסך של 100,000 שקלים בריבית פריים + 3.5% לתקופה של עד חמש שנים. ינון שויקה, מנכ"ל 'בנק פאג"י' מסר: "אנו עושים הכול בכדי להעניק ללקוחותינו שקט נפשי ואפשרות להתקיים בקלות מתוך רחבות".



    0 תגובות