התעלומה נפתרת: הפלת המטוס המצרי – אירוע טרור

    יש לזכור שלרוסים יש כוח ימי אדיר באזור זה של מזרח הים התיכון והם מכסים את כולו במכמי"ם משוכללים - מה שכנראה נתן להם אינדיקציה מדויקת לפני כולם
    שלמה ריזל 2 Comment on התעלומה נפתרת: הפלת המטוס המצרי – אירוע טרור

    למרות שבתחילה רווחה הערכה כי היעלמות המטוס המצרי נובעת מתקלה – ארגוני ביון עולמיים וטכנולוגיה אמריקאית ורוסית מגלים תמונה שונה: מדובר בפעולת חבלה • סיקור מיוחד

    אילוסטרציה צילום: EGYPTAIR
    יש לזכור שלרוסים יש כוח ימי אדיר באזור זה של מזרח הים התיכון והם מכסים את כולו במכמי"ם משוכללים - מה שכנראה נתן להם אינדיקציה מדויקת לפני כולם
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תעלומת התרסקות מטוס האיירבוס המצרי של חברת 'איג'פט אייר' המצרית הולך ומתבהר ונראה כי המצרים הולכים ומסתבכים: ככל הנראה מדובר באירוע טרור.

    למרות שמדובר במטוס קטן יחסית ושהוא היה מאוייש רק בחצי כשעל סיפונו 66 נוסעים בלבד, מה שהביא למחשבה כי לא מדובר באירוע טרור – שכן הטרוריסטים היו בוחרים מטוס גדול ועמוס יותר – כבר בתחילה עלו סימנים מחשידים כי מדובר בפיגוע.

    הסימנים, שעליהם הזכרנו כאן ברדיו 'קול חי' כבר משעות הבוקר, התמקדו בעיקר בעובדה שהמטוס לא שיגר אות מצוקה על תקלה טכנית ועל כך שהוא נעלם מהמסך בבת אחת, מה שמעיד על פיצוץ.

    מאוחר יותר היה זה שר הבטחון היווני שהגביר את החשד שמדובר בפיצוץ מכוון לאחר שאמר כי נתוני המכם מעלים שהמטוס סבב סביב עצמו לפני שהתרסק – אירוע שקורה רק מפיצוץ המטוס באוויר.

    את האישור הרשמי לעניין נתנו הרוסים כשהשירות החשאי הפדרלי – המקביל לשב"כ אישר שמדובר בפיגוע יש לזכור שלרוסים יש כוח ימי אדיר באזור זה של מזרח הים התיכון והם מכסים את כולו במכמי"ם משוכללים – מה שכנראה נתן להם אינדיקציה מדויקת לפני כולם.

    מאוחר יותר הגיע אישור גם ממקור ישראלי עלום, מהממשלה המצרית ומהאמריקנים שהיכולות הטכנולוגיות שלהם באזור הצביעו על פיצוץ שהתרחש במרחב בזמן ובמקום שהמטוס המצרי נעלם.

    ככל הנראה מדובר על פצצה שהוטמנה במטוס בעוד בשדה התעופה שארל דה גול בפריז, מה שאמור להעלות סימני שאלה רבים אצל גורמי הבטחון באירופה מאחר ומדובר באירוע שלא היה כבר שנים רבות ביבשת. לעומת זאת יש מי שטוען שהפצצה הועלתה בתוניס או באריתראה שם ביקר אתמול המטוס.

    כך או כך, ברור שדאעש עומד מאחרי פעולת הטרור הזו והעובדה שהמצרים לא יוצאים בהצהרות או בקריאות לנקמה מצביעות על עומק הייאוש ואי-היכולת שלהם לעשות מעשה שיצליח באמת להכניע את ארגון הטרור. ומלבד תחושת הבטחון והגאווה המצרית שנפגעו היום עמוק, האינטרס המצרי החשוב ביותר שנפגע היום אנושות הוא דווקא הכלכלה שלהם, כיוון שמצרים תפסיק לחלוטין להוות יעד תיירותי



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מצוין שהפילו אותו גם אם זה היה אירוע טרור
      סבבה?!