מדוע נתניהו מסלק את "פורום האחווה" מניהול לשכתו?

    הליכודניק מסביר כי "לראש הממשלה נמאס, הוא קיבל תלונות מהרבה פעילי ליכוד כבר תקופה ארוכה, שהאנשים הללו ממדרים אותנו ומקיימים קליקה סגורה לטובת עצמם, והוא החליט לרענן את הצוות. לכן אפשר לראות שהוא הביא את יואב הורביץ, את רן ברץ, רבקה פאלוך, דייוויד קיז, ועוד
    איתי גדסי 2 Comment on מדוע נתניהו מסלק את "פורום האחווה" מניהול לשכתו?

    בתקופה האחרונה עוברת לשכת נתניהו זעזוע וחילופי תפקידים, החל מדוד שרן ששימש בתפקיד מנהל הלשכה, והיועץ הפוליטי קובי צורף ועד אלו שעזבו שלא מרצונם ארי הרו ופרח לרנר • פעיל ליכוד ותיק מסביר ל"קול חי": ראש הממשלה הבין שהוא צריך לשכה מתפקדת. בפועל הוא קיבל קליקה סגורה, הם מנטרלים את מי שהם לא רוצים ביקרו, ומקדמים את מה שהם רוצים

    ראש הממשלה בנימין נתניהו
    הליכודניק מסביר כי "לראש הממשלה נמאס, הוא קיבל תלונות מהרבה פעילי ליכוד כבר תקופה ארוכה, שהאנשים הללו ממדרים אותנו ומקיימים קליקה סגורה לטובת עצמם, והוא החליט לרענן את הצוות. לכן אפשר לראות שהוא הביא את יואב הורביץ, את רן ברץ, רבקה פאלוך, דייוויד קיז, ועוד
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לשכת ראש ממשלה היא אחת מעמדות ההשפעה הקריטיות במדינה, שם מתקבלות ההחלטות כבדות המשקל שישפיעו על עתידם של אזרחי המדינה ויחרטו בהיסטוריה. ככזאת, הגורמים המעצבים את החלטותיה – מלבד ראש הממשלה שמתווה את מדיניות לשכתו – הם עובדי הלשכה, מהבכירים ועד לזוטרים.

    בתקופה האחרונה עוברת לשכת נתניהו זעזוע וחילופי תפקידים, החל מדוד שרן ששימש בתפקיד מנהל הלשכה, והיועץ הפוליטי קובי צורף ועד אלו שעזבו שלא מרצונם ארי הרו ופרח לרנר.

    היום נכנס לתפקידו יואב הורביץ, ששימש בעבר כמנכ"ל אוויס וישמש מהיום כמנהל לשכת ראש הממשלה. הורביץ נחשב לידיד קרוב של מי שבוחש בקדירה נתן אשל ומקורבו של ראש הממשלה ניר חפץ. בתגובה הודיע דוד שרן כי הוא לוקח "פסק זמן" ועוזב את הלשכה כשברקע החלטת ראש הממשלה למנותו למזכיר הממשלה במקומו של מנדלבליט שפרש.

    ההערכות הן שדוד שרן ימונה למנכ"ל קצא"א, שכן באופן מפתיע, אתמול – לאחר כ-5 שנים בתפקיד – הודיע מנכ"ל קצא"א אייל כהן על סיום תפקידו. מי שמשמש יו"ר דירקטוריון קצא"א הוא ארז כלפון, לשעבר ראש המטה של שר האוצר כחלון, ונחשב לאיש אמונו.

    דוד שרן שימש בעבר כמזכיר קצא"א, ולקח חופשה ללא תשלום שתסתיים בסוף השנה, עד אז הוא יוכל לחזור לעבוד בחברה, ואף להתמודד על תפקיד המנכ"ל (במכרז פנימי? כך נבחר המנכ"ל הקודם אייל כהן).

    הורביץ שירן צורף
    הורביץ קובי צורף ודוד שרן

    מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה, דוד שרן, הודיע לראש הממשלה נתניהו על כוונתו לקחת פסק זמן מהשירות הממשלתי ולבחון כמה הצעות לתפקידים בכירים מחוץ לממשלה. ראש הממשלה נתניהו ביטא הערכה עמוקה לשרן, על ניהול לשכת ראש הממשלה כראש הסגל בשנה וחצי האחרונות, והודה לו על עבודה מקצועית מול משרדי הממשלה וגורמי הכלכלה במשק".

    קובי צורף, הולך הביתה

    רק ביום חמישי האחרון התבשרנו על עזיבה נוספת בלשכת ראש הממשלה, היועץ הפוליטי של יו"ר הליכוד ורה"מ נתניהו קובי צורף הודיע כי הוא עוזב, על מנת לעבור למגזר הפרטי. צורף ביקש כבר לפני כשנה וחצי לעבור לתפקיד אחר כרמ"ט השר יריב לוין אך נשאר לבקשתו של נתניהו.

    עוד שניים שעזבו שלא מרצונם, בשל חקירות המשטרה בעניינם, פרח לרנר ששימשה בתפקיד יועצת החקיקה והכנסת של נתניהו, וארי הרו ששימש כמנהל הלשכה ופרש לקראת הבחירות כדי לעבוד במטה הבחירות. ולאחרונה נחקר בפרשיה אשר נטען כי היא קשורה לתרומות לראש הממשלה נתניהו.

    פעיל ליכוד ותיק מסביר ל"קול חי": ראש הממשלה הבין שהוא צריך לשכה מתפקדת. בפועל הוא קיבל קליקה סגורה, הם מנטרלים את מי שהם לא רוצים ביקרו, ומקדמים את מה שהם רוצים. אם לשרון היה את פורום החווה, כאן יש את "פורום האחווה" שמורכב מקבוצה קטנה וחזקה שחבריה שומרים אחד על השני, ורובם בוגרי שטייניץ שארי הרו הביא אותם לעבוד אצל ביבי, שים לב מי בצוות, דוד שרן היה רמ"ט של שטייניץ כשר אוצר, קובי צורף שהיה בקדימה, פרח לרנר (קרובת משפחה של ארי הרו), ורמי טייב יועצו של שטייניץ ומוליך ומביא בלשכת ראה"מ, גבי קדוש שגם היה חלק מהקבוצה.

    ארי הרו נתן אשל
    נתן אשל, ארי הרו

    הליכודניק מסביר כי "לראש הממשלה נמאס, הוא קיבל תלונות מהרבה פעילי ליכוד כבר תקופה ארוכה, שהאנשים הללו ממדרים אותנו ומקיימים קליקה סגורה לטובת עצמם, והוא החליט לרענן את הצוות. לכן אפשר לראות שהוא הביא את יואב הורביץ, את רן ברץ, רבקה פאלוך, דייוויד קיז, ועוד.

    ואכן בתקופה האחרונה נתניהו עסוק באיתור מועמדים ראויים לתפקידים שנותרו פנויים ויש רבים כאלו, החל מתפקיד ראש מערך ההסברה, יועץ פוליטי ויועץ מדיני ועד מזכיר הממשלה ויועץ המתאם בין לשכתו לכנסת.

    נציין כי על פי המסתמן בועז סטמבלר, דוברו של ראש הממשלה צפוי לעזוב את תפקידו בקרוב, לאחר שציפה שיוענק לו תפקיד ראש מערך ההסברה, אך סורב. וכעת נאלץ לעבוד תחת הוראות יועץ התקשורת החדש רן ברץ, והשניים לא מסתדרים יחד בלשון המעטה, זאת לאחר שחינו של ברץ עולה בסביבת ראה"מ.

    אך לא רק צורף ושרן עוזבים, רק בחודש שעבר הודיע אבריאל בר יוסף שמונה על ידי ראש הממשלה לתפקיד ראש המל"ל כי הוא מוותר על התפקיד ופונה למגזר הפרטי. גם מ"מ ראש המלל הנוכחי יעקב נגל שהוצע לו לשמש כראש המל"ל סירב להצעה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יש כנראה משהו שטבוע בדמם של משפחת המלוכה שא"א להחזיק שם מעמד