ניצחון לגופשטיין: הרכב שהחרימה העירייה יוחזר

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on ניצחון לגופשטיין: הרכב שהחרימה העירייה יוחזר

    במהלך הפגנה של פעילי עוצמה יהודית בירושלים, פקח של העירייה החרים את רכבו של יו"ר מטה הבחירות, בנצי גופשטיין. בערעור שהגיש עו"ד בן גביר קיבל בית המשפט את הטענות וקבע כי ההחרמה "לא חוקית". בן גביר: "לא ברור לי מאין מגיעה מוטיבציית היתר של העירייה לפגוע בחופש הביטוי של מפלגה בתקופת בחירות"

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ניצחון ליו"ר מטה הבחירות של מפלגת עוצמה יהודית בנצי גופשטיין על עיריית ירושלים: בפסק דין שניתן השבוע בבית המשפט בירושלים,  נקבע כי החרמת רכבו של גופשטיין במהלך מפגן של פעילי עוצמה יהודית בכניסה לירושלים, התבצעה בניגוד לחוק.

    כזכור, לפני כשלושה שבועות, עמדו מספר פעילי מפלגת עוצמה יהודית בצמתים מרכזיים בכניסה לירושלים יחד עם שלטים וכרוזים של המפלגה. אלא שבמהלך מפגן הנוכחות הגיעו פקחי עיריית ירושלים והחרימו את רכבו של גופשטיין ששהה במקום עם פעיליו.

    גופשטיין פנה באמצעות עורך דינו איתמר בן גביר, לבית המשפט לעניינים מקומיים בירושלים וערער על ההחלטה להחרים את הרכב, שטען כי החרמת הרכב משולה להחרמת "ידיו ורגליו של האדם". בהחלטה שדחתה את טענות העירייה על חוקיות החרמת הרכב, קבעה השופטת סיגל אלבו כי "לא היה מקום לתפוס את הרכב, וכי היה על פקח העירייה לנקוט באמצעי שפגיעתו בקניין היא פחות דרסטית". .

    אלא שבעירייה לא ויתרו, והחליטו לערער על החלטתה של השופטת אלבו לערכאה משפטית גבוהה יותר, אולם בסופו של הדיון בערעור החליטה העירייה למשוך את ערעורה.

    עו"ד איתמר בן גביר אומר בתגובה לדברים כי "טוב עשה בית המשפט שדחה את טענות הסרק שהועלו מצד העירייה בדבר חוקיות החרמת הרכב. לא ברור לי מאין מגיעה מוטיבציית היתר של העירייה לפגוע בחופש הביטוי של מפלגה בתקופת בחירות. בית המשפט לימד את עיריית ירושלים שיעור בדמוקרטיה, ועל כך אנו מברכים".



    1 תגובות

    מיין תגובות