לקראת הימים הנוראים: מבצע חיסונים בקהילות וחצרות חסידיות

    ישראל נח חסידים No Comments on לקראת הימים הנוראים: מבצע חיסונים בקהילות וחצרות חסידיות

    מבצע חיסונים מיוחד שערכה כללית בשבוע האחרון, נועד לאפשר לאלפי מתחסנים להישמע להוראת רבותיהם שקראו להתחסן לפני החגים | היענות נרחבת בכל הריכוזים החרדים לחיסונים לפני תקופת חגי תשרי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בראש השנה ויום כיפור הבעל"ט, צפויים המוני בית ישראל לפקוד את בתי הכנסיות הגדולים, להסתופף בחצרות האדמו"רים ולהשתתף בצוותא בתפילות חגי תשרי. על מנת להימנע מהתפשטות הנגיף, יצאו גדולי הדור והאדמו"רים שליט"א בקריאה לצאת ולהתחסן בזמן, כדי לקיים את ונשמרתם מאוד לנפשותיכם ולאפשר תפילות בטוחות. בחלק מהחצרות החסידיות, אף התנו את הכניסה לבית המדרש לתפילה בביצוע חיסון ובתו ירוק.

    במקביל למבצע החיסונים הארצי של כללית, ולמבצע החיסונים רחב ההיקף שנערך בריכוזים חרדים בכל רחבי הארץ, נענתה כללית לאתגר, והובילה מבצע חיסונים ייעודי לטובת חיסון בחצרות החסידיות ביעילות וזריזות, ללא תור והזמנה מראש.

    מבצע החיסונים המיוחד, כלל את הקהילה החסידית קרלין סטולין בביתר עילית ובגבעת זאב בירושלים, וכן את חסידות צאנז בקרית צאנז בנתניה. המוני החסידים פקדו את מתחמי החיסונים, בביתר עילית, בגבעת זאב ובבית החולים לניאדו שבנתניה והודו לכללית על הנגשת שירותי הבריאות לקהילה ועל היוזמה המהירה לביצוע מבצע החיסונים בסדר מופתי ובמקצועיות רבה. בכללית מציינים כי נרשמת היענות נרחבת בכלל הריכוזים החרדים להתחסן לפני תקופת חגי תשרי.

    הרב משה רוזנגרטן מנהל המגזר החרדי במחוז ירושלים של כללית והרב רפאל נמני מנהל המגזר החרדי במחוז שרון-שומרון של כללית סיכמו את מבצע החיסונים בחסידויות קרלין סטולין וצאנז בהצלחה רבה, והודו לראשי הקהילות על שיתוף הפעולה לטובת מבצע החיסונים. "מיד כשהפצנו את הבשורה, נפעמנו לראות שהמבוטחים נענים לקריאתם של גדולי ישראל ומגיעים להתחסן. אלפי מתחסנים שהשתתפו במבצע החיסונים הייעודי, יזכו להתפלל את תפילות החג בצורה רגועה ובטוחה".

    הרב אברהם קונסקי מנהל המגזר החרדי בכללית: "כללית דואגת להנגיש את שירותי הבריאות והרפואה. אנחנו שמחים להוביל מבצע חיסונים שכזה ולוודא שבסייעתא דשמיא נעבור את תקופת החגים בבריאות איתנה. כללית שנמצאת צעד לפני בשביל הבריאות שלכם, שמחה להעניק שירות שכזה ונמשיך הלאה לדאוג לבני הקהילות בהנגשה מותאמת".



    0 תגובות