ראה"מ בנט סיים את ביקורו באמירויות: "המטרה שלנו היא להרחיב את הקשר"

    שלמה ריזל No Comments on ראה"מ בנט סיים את ביקורו באמירויות: "המטרה שלנו היא להרחיב את הקשר"

    ראה"מ בנט סיים את ביקורו הראשון באמירויות וממריא כעת חזרה לישראל. במהלך היום נפגש ראה"מ בנט עם יורש העצר מוחמד בן זאיד ודן עימו על הרחבת שיתופי הפעולה עם ישראל. בנוסף נפגש ראה"מ בנט עם שר הכלכלה וההייטק

    צילום: חיים צח לע"מ
    13:07
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות אמצעי לחימה אותרו סמוך לבית חולים אל אמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, נפתלי בנט סיים היום (שני) את ביקורו המדיני החשוב באיחוד האמירויות וכעת ממריא כעת בחזרה לישראל, בתום ביקור היסטורי שאירח יורש העצר, שייח׳ מוחמד בן זאיד.

    ראש הממשלה אמר עם המראתו ארצה: "סיימתי עכשיו ביקור משמעותי מאוד באמירויות. אני רוצות להודות לשייח׳ מוחמד בן זאיד על קבלת פנים חמה במיוחד ועל שיחות מעמיקות, כנות ומשמעותיות".

    בנט סיפר כי "במהלך היום דיברנו על החוזקות היחסיות של שתי המדינות והמטרה שלנו היא להרחיב את הקשר, שלא יהיה רק שלום בין מנהיגים אלא שלום בין עמים".

    ראש הממשלה הבהיר "אני יוצא מפה באופטימיות גדולה שהדוגמא הזו, של הקשר בין שתי המדינות, יהווה אבן יסוד למערכת קשרים עניפה בכל האזור".

    במסגרת ביקורו, נפגש היום ראש הממשלה עם שר התעשייה וההיי-טק, ועם שרת התרבות של איחוד האמירויות, בנוסף לפגישתו עם יורש העצר.

    בפגישתם, דנו ראש הממשלה ושר התעשייה וההיי-טק של איחוד האמירויות, סולטאן אחמד אלג'אבר, בקידום שיתופי הפעולה בין המדינות, בתוך כך בתחומי הטכנולוגיה, המסחר והאנרגיה, בדגש על פרויקטים בתחום האנרגיות המתחדשות.

     



    0 תגובות