באיחור אבל בהידור: חגיגת בר מצוה ספונטנית בתל-אביב

    נדב דוד No Comments on באיחור אבל בהידור: חגיגת בר מצוה ספונטנית בתל-אביב

    נערים מתל אביב שהגיעו לבית הכנסת חב"ד בתל אביב לשמוע על יהדות וחסידות, בסיום הביקור הוצע לנערים להניח תפילין כנהוג, חלק מבני הנוער סיפרו כי הם בגיל 14ומעולם לא הניחו כלל תפילין, בתגובה נחגגה חגיגת בר מצווה ספונטאנית בבית הכנסת

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית-הכנסת הגדול חב"ד גאולת ישראל בתל-אביב מהווה אבן שואבת לנוער התל-אביבי, הפוקדים את המקום לעיתים קרובות, לפעילות, לימוד וחוויה יהודית. היום הגיעה קבוצה של שמונים וחמישה נערים ונערות מתיכון ממלכתי בגוש דן, כדי לשמוע וללמוד על יהדות וחסידות.

    את פניהם קיבל גבאי בית-הכנסת, השליח ר' יצחק ביר, שלימד את הנערים על בית- כנסת והראה להם את ספרי התורה. השליח הראשי לת"א-יפו, הרב יוסף גרליצקי, העניק לנערים שיעור חווייתי, על החובה לדעת ולזכור תמיד שאנו בני אברהם יצחק ויעקב, על סגולתו של עם ישראל שנבחר לקבל את התורה ועל חשיבות קיום המצוות במעשה.

    כנהוג, בסיום הביקור, הציע הרב גרליצקי לנערים להניח תפילין, ואז הסתבר שחלק מהם, כבר בני 14, מעולם לא הניחו תפילין, שכן לא חגגו כלל את הבר-מצוה שלהם שהיתה בתקופת סגרי הקורונה… צוות מרכז חב"ד דאג מיד ליין ולכיבוד, ועד מהרה חגגו אותם נערים בר-מצוה בבית כנסת, ויחד עם חבריהם הניחו תפילין לראשונה בחייהם.

    המורות המלוות את קבוצת התיכוניסטים התרגשו מאד מהחוויה הספונטנית, והבטיחו להביא בשבועות הקרובים קבוצות נערים נוספות.

    צילום: יח"צ חב"ד



    0 תגובות