מועצת חכמי התורה מגבה את דרעי: "אל תערוץ ואל תחת"

    איתי גדסי No Comments on מועצת חכמי התורה מגבה את דרעי: "אל תערוץ ואל תחת"

    מרנן ורבנן חברי מועצת חכמי התורה במכתב חיזוק ליו״ר תנועת ש״ס ח״כ אריה דרעי: "כל כלי יוצר עליך לא יצלח. חזק ואמץ, אל תערוץ ואל תחת, המשך בפעולותיך הכבירות לקדש שם שמים ברבים ולעמוד בראש המחנה להצלת הדת והיהדות. תחזק רוחך ויקוים בך מה שנאמר 'יכחשו אויבך לך ואתה על במותימו תדרוך"

    אריה דרעי צילום: פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מרנן ורבנן חברי מועצת חכמי התורה של ש"ס, ובראשם נשיא המועצת מרן הגאון הרב שלום כהן יוצאים היום (שישי) במכתב חיזוק ליו"ר התנועה, אריה דרעי על רקע הגשת כתב האישום נגדו בגין עבירות מס. "הננו בזה לחזק את ידי ידידינו הדגול, שלוחא דרבנן, אהוב למטה ונחמד למעלה, יראת ה' היא אוצרו וזכות הרבים תלויה בידו, כש"ת ח"כ הר"ר אריה דרעי הי"ו יו"ר התנועה הקדושה תנועת ש"ס, אשר מאז ייסודה מוסר את רוחו ונפשו למען הציבור, להגדיל תורה להאדירה, ללחום את מלחמות ה' ולהיות לעזר ואחיסמך לעניים ולחלשים", כתבו החכמים.

    "והנה, זה כמה שנים שקמו לטפול עליו האשמות שווא אשר הוכחו כעורבא פרח, והגדילו את סאת ייסוריו וייסורי בני משפחתו בחקירות ורדיפות והכל כדי להפריעו בעבודת הקודש. הנה נודעים דברי הגמ' בברכות (ה' ע"א) 'כל שהקב"ה חפץ בו מדכאו בייסורים' וברי לנו כי אלו ייסורים של אהבה. אשריו ואשרי חלקו להיות מהזוכים שהקב"ה חפץ בהם.

    "ועתה, בשל עניינים משפטיים אלו, הביע את רצונו בפנינו לפרוש לעת עתה מכהונתו בכנסת ובלב כבד נעתרנו, וימשיך בתפקידו כיושב ראש התנועה הקדושה ולהוביל ולחזק את עם ה' בכל המערכות הניצבות לפנינו.

    "ולרבי אריה נאמר, כל כלי יוצר עליך לא יצלח! חזק ואמץ, אל תערוץ ואל תחת, המשך בפעולותיך הכבירות לקדש שם שמים ברבים ולעמוד בראש המחנה להצלת הדת והיהדות, תחזק רוחך ויקוים בך מה שנאמר "יכחשו אויבך לך ואתה על במותימו תדרוך". ותזכה עוד להמשיך במשימתך ולהרבות חיילים לתורה, כי תורה מגנא ומצלא והיא השמירה הגדולה ביותר.

    במכתב, ביקשו גדולי החכמים לחזק גם את רעייתו של דרעי: "ושם אשה גדולה נוות ביתך המסורה אשת חיל עטרת בעלה, הרבנית מרת יפה תחי' אשר הקדישה את חייה עשרות בשנים למען צרכי ציבור ועמדה איתן בכל משעולי הדרך הקשה במסירות נפש של ממש ומקבלת את הייסורים באהבה ושכרה כפול מן השמים, היא וכל משפחתך היקרה הנושאת עמך בעול ההנהגה, ישלם ה' פעלכם ותהי משכורתכם שלמה מעם ה', וזכויות התורה העצומות יעמדו לכם בזה ובבא, לנחת יהודי מכל יוצאי חלציכם וחיים עד העולם אמן", כתבו חברי המועצת.



    0 תגובות