לראשונה במודיעין עילית: נפתחה דירה לאנשים עם מוגבלויות

    אבי יעקב No Comments on לראשונה במודיעין עילית: נפתחה דירה לאנשים עם מוגבלויות

    במעמד הדיירים ובני משפחותיהם נפתחה הדירה הראשונה במודיעין עילית לאנשים עם מגבלות קוגניטיבית באמצעות מערך הדיור של ארגון אהל שרה | "אין סיבה שתושבי העיר יידרשו לכתת את רגליהם מחוץ לעיר, מגיע לכולם לקבל שירותים מיטביים כמו שאנחנו יודעים לתת בבני ברק" אמרה המנהלת

    צילום: יעקב נחומי
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשורה טובה להורים לבוגרים עם מוגבלויות וקוגניטיביות ברמות תפקוד שונות במודיעין עילית: מערך הדיור של 'אהל שרה' פותח לראשונה דירת שילוב בקהילה במודיעין עילית. בעיר עם כמעט 100,000 תושבים ולאחר מספר פניות מצד הורים וגורמים בעירייה, החליטו בארגון להיענות לבקשת התושבים ולפתוח בעיר דירה למען אנשים עם מוגבלויות קוגניטיביות. דירה זו היא דירה ראשונה ודירות נוספות ייפתחו בהתאם לדרישה.

    השבוע, נחנכה הדירה החדשה במעמד הדיירים החדשים ובני משפחותיהם. במהלך האירוע, סיירו בדירה בני המשפחה של הדיירים, ונחשפו למפרט הגבוה של הדירה, לריהוט ולדגשים המיוחדים על הבטיחות וזאת כדי שכל דייר שישהה בדירה ירגיש הכי בבית ובטוח שאפשר. גב' מילכי רכניצר מנהלת מערך הדיור של ארגון אהל שרה אמרה: "הדירה החדשה במודיעין עילית מהווה אבן דרך חשובה בפעילות הענפה של הארגון, לאחר תקופת ההתאקלמות נוכל להתקדם ולהמשיך את הפעילות בענפים נוספים ולהקים נדבכים חדשים לפעילות בעיר", אמרה רכניצר.

    ראש מוסדות אהל שרה הרב אברהם גינזבורג ברך את עובדי מערך הדיור על פריצת הדרך המקצועית בהתפתחות המערך ואמר כי: "ההתרחבות למודיעין עילית היא עוד חלק בהגשמת חזונם של הוריו ז"ל מייסדי אהל שרה, ששאפו להנגיש את כל השירותים והאפשרויות לאנשים עם מוגבלויות, על מנת שיזכו לחיי קהילה עשירים ותוססים בדומה לשאר האוכלוסייה" אמר ראש המוסדות.

    מנהלת אהל שרה, הגב' וינברג אמרה כי: "כתושבת מודיעין עילית וכמי שניהלה מספר שנים את מחלקת החינוך, ובין היתר פעלתי להקמת מסגרות ומענים מותאמים לתושבי העיר במגוון תחומים, זו סגירת מעגל מרגשת עבורי לחזור להעניק לתושבים שירותים איכותיים שאהל שרה מצטיינת בהם. הצוותים המקצועיים של אהל שרה מביאים עמם סטנדרטים גבוהים של רגישות ומסירות לצד מקצועיות בלתי מתפשרת. אנחנו מאד מקוים ומתפללים" מסכמת הגב' וינברג " וכבר פועלים ממש בקרב המשפחות, שנוכל ליצור מענים מותאמים אחרי שנאפיין את הצרכים החסרים כאן בעיר. אין שום סיבה שתושבים יידרשו לכתת את רגליהם מחוץ לעיר. מגיע כאן לכולם לקבל שירותים מיטביים כמו שאנחנו יודעים לתת בבני ברק מזה יותר מארבעה עשורים של פעילות" סיכמה הגב' וינברג.

     



    0 תגובות