חה"כ מירי רגב: "ביום שאחרי נתניהו אתמודד לראשות התנועה"

    חדשות קול חי No Comments on חה"כ מירי רגב: "ביום שאחרי נתניהו אתמודד לראשות התנועה"

    צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90 חברת הכנסת מירי רגב בשיחה במהדורה המרכזית בהגשת אבי רבינא שוחחה על פרישתו המסתמנת של מנהיג הליכוד בנימין נתניהו, ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה בהווה: "אני לא חושבת שהוא מוותר על המאבק הציבורי, זה עניין אישי שלו ושל משפחתו, הוא נרדף שנים. זה נושא פרטי ואני מכבדת כל החלטה שלו. …

    צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת הכנסת מירי רגב בשיחה במהדורה המרכזית בהגשת אבי רבינא שוחחה על פרישתו המסתמנת של מנהיג הליכוד בנימין נתניהו, ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה בהווה: "אני לא חושבת שהוא מוותר על המאבק הציבורי, זה עניין אישי שלו ושל משפחתו, הוא נרדף שנים. זה נושא פרטי ואני מכבדת כל החלטה שלו. אני במקומו הייתי ממשיכה במאבק כל כך הרבה אנשים בטוחים בחפותו".

    "כשאני רואה את העסקה הזאת ברור לי דבר אחד – עסקה אחת הצליחה וזאת, עסקת צלאח א דין. אותו עסקה חתרנית בין פוליטיקאים לבין יועמ"ש ופרקליטות כדי לייצר מפץ גדול בהדחת ראש ממשלה מהימין שיש לו רוב מהציבור. אני יכולה להבין שאנשים תורמים למשפט שכל כך הרבה כסף יוצא והוא סיפור כלכלי כבד ומאחלת לו הצלחה גדולה" אמרה רגב.

    "ביום שאחרי נתניהו אתמודד לראשות התנועה, אמרתי את זה בעבר ואני חוזרת ואומרת את זה כרגע.  אני מקווה שהוא יישאר זה נכון שהוא יישאר בוודאי כשאנחנו רואים את מצב התיקים ועדי המדינה. אבל עכשיו זה לא העת להציג את היכולות והעשייה כרגע אנחנו צריכים להמתין להחלטתו של נתניהו. כבר חצי שנה מפרסמים סרטונים וסקרים, אני לא מתבשמת מסקרים אני שמחה ומודה לכי מי שמחזיק מדרכי – אני לא עושה סקרים אני ממתינה שיגיע הזמן לעשות את זה".

    "מפלגת הליכוד היא מפלגה עם דרך ואידאולוגיה, לא מפלגת אולפנים ומצב רוח. אני אעשה הכול לחסום את אלו שיצאו מהליכוד לחזור פנימה. לא ייתכן שהליכוד יהפוך לשק אגרוף של פוליטיקאים שאנשים תוקפים אותו מבחוץ, לא אלקין וסער ולא איילת שקד שמדברת ימין ומסתובבת עם השמאל. צריך לאפשר ליו"ר האופוזיציה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו, אני ממתינה להחלטתו. אני מעריכה את ביבי נתניהו הוא תרם רבות למדינת ישראל וצריך להיות משחק הוגן.



    0 תגובות