פסוקי מתן תורה: "פרשת יתרו זה זמן לרפואה"

    חיה ספיר No Comments on פסוקי מתן תורה: "פרשת יתרו זה זמן לרפואה"

    כמידי שבוע בתכנית 'עניין משפחתי' משוחחת רחל פסטג עם הרבנית ימימה מזרחי על ענייני פרשת השבוע בראי הזמן והתקופה | הרבנית חידדה את העניין שמוזכר על הפרשה שבזמן מתן תורה כולם נתרפאו והסבירה שזה הזמן להתפלל גם על הרפואה שלנו מכל המגיפות | האזינו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כבכל יום רביעי בשבוע בתכנית 'עניין משפחתי' גם השבוע שוחחה רחל פסטג עם הרבנית ימימה מזרחי על הפרשה, וכדרכה בקודש הרבנית העלתה תובנות לחיים מתוך פרשתנו, 'פרשת יתרו'.

    פסטג פתחה את השיחה בבדיחותא: "את יודעת שהיום הרייטינג שלנו מאד גבוה" אמרה, ולשאלת הרבנית מה נשתנה היום דווקא, ענתה: "היום אחד מכל ארבע אנשים במדינה חיובי, כך שהרבה אנשים נמצאים בבית ומאזינים לשיחתנו" צחקה פסטג. הרבנית דיברה על ענייני מתן תורה ועשרת הדברות, והרחיבה על העבודה שלנו כדי לקיים את הדיברה  'לא תחמוד' בשלימות.

    הרבנית החלה בהסבר על הפרשה: "השבוע הזה אנחנו צריכים להתפלל על הרפואה, כי במתן תורה הקב"ה ריפא את כל החולים וכל מי שהיה לו מחלה נתרפא מיד. וכך גם בזמן שלנו, שהקב"ה רואה שאדם רוצה למלא את תפקידו, הוא נותן לו רפואה, ולכן אנחנו צריכות להתפלל להשם ולומר לו שאנו רוצות לעשות את מלאכתנו באמונה, לגדל את ילדינו, לבשל, ולעבוד בשביל הבית, וכשהשם רואה שאנו רוצות לעשות מה שצריך הוא נותן רפואה" אמרה הרבנית.

    האזינו:



    0 תגובות